ملت ایران، خالق حماسه ماندگار ۹ دی است

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: خالق حماسه ماندگار ۹ دی ملت ایران است.

«علی جدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: خالق حماسه ماندگار 9 دی، ملت ایران است که با الهام از هدایت الهی، موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه با بصیرت انقلابی، بزرگترین، پیچیده ترین و شکننده ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکند.

 

 نماینده مردم شیروان در خانه ملت عنوان کرد: نهم دی، یکی از زیباترین روزهای تاریخ حیات بشر است، حماسه ای که ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خود جوش خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد، حماسه 9 دی را باید روز شکوه میثاق مردم با ولایت و تجدید پیوند امت با امام خود و روز یاس و ناامیدی دشمنان در به ثمر رساندن توطئه علیه سنگر ولایت دانست.

 

جدی خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران در روز نهم دی سال 88، اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه ای را خنثی می‌سازند.

 

وی بیان کرد: نقش داهیانه، روشنگری ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خنثی سازی فتنه عمیق و پیچیده سال 88 و خلق حماسه بزرگ 9 دی، برکسی پوشیده نیست و بدون شک رهبری ایشان زمینه ساز اصلی برای حضور میلیونی در راهپیمائی بزرگ آن روز و تداوم روحیه انقلابی و فتنه ستیزی در جامعه بوده است.

 

وی تصریح کرد: امسال و در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با واکاوی سیره و منش این شهید بزرگوار در می‌یابیم که ولایت مداری در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی موج می‌زد.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و با تأکید بر پیروی از آرمان های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای متعهد خواهیم بود تا با بصیرت در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته و حرکت کنیم.

 

کد خبر 1132348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha