پیام مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت حماسه ۹ دی

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام های جداگانه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، تقارن این ایام را با حماسه بزرگ نهم دی‌ماه، نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید علی احمدزاده»، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه پیامی صادر کرد.

 
متن پیام به شرح زیر است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم»
 
ملت بزرگ وتاریخ ساز ایران اسلامی، هماره دل در گرو مبانی اصیل و مفاهیم بلند دینی داشته و بصیرت، عقلانیت و ذکاوت سیاسی الهی خود را از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به رخ دنیا کشیده اند.
پیوند عمیق و آگاهانه مبتنی بر اعتقاد راسخ دینی ملت بصیرمان با شجره طیبه ولایت، برکات بیشماری را برای ایران قوی به ارمغان آورده است.
رشد و پیشرفت همه جانبه ایران بزرگ و درخشش آن در عرصه بین المللی محصول تعصب دینی، حساسیت عقل مدارانه و هوشیاری در دفاع از تمامیت جغرافیای اعتقادی و ایمانی این مردم ولایی است.
نهم دی ماه همواره نماد هوشیاری و تعصب دینی و دفاع عقلانی از حریم مقدس ولایت و مرجعیت و نشانه روشن پیوند ناگسستنی قلوب عاشق با تمامیت فرهنگ عاشورایی است.
اینجانب روز نهم دی ماه، روز بصیرت و پیوند امت با ولایت را گرامی داشته، به آگاهی، هوشیاری، ولایت پذیری و بصیرت مردم عزیز ایران و استان کهگیلویه وبویراحمد خاضعانه احترام می گذارم.
 
 
***رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن نهم دی ماه، سالروز قیام عاشورایی مردم ایران را تبریک گفت.
 
«حسن نگین تاجی» رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد سالروز قیام عاشوراییان ملت ایران را که در آن عده ای از خواص قصد براندازی و انقلاب مخملی بر علیه جمهوری اسلامی ایران را داشتند و با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری( حفظ الله تعالی) شکست خوردند را، تبریک گفت.
 
مقام ارشد قضایی استان اظهار کرد: نهم دی ماه شکست هیمنه نفاق و پیروزی ولایت مداران بر شبکه نفاق بود.
 
رئیس کل دادگستری استان گفت :نهم دي ماه نشان اوج گرفتن بصیرت مردمی بر بمباران رسانه ای نفاق بود.
 
وی افزود: در این روز مردم بار دیگر هم با نظام و حکومت اسلامی و هم ولایت و رهبری بیعت دوباره کردند.
 
دکتر حسن نگین تاجی ضمن عرض تبریک این روز به همه مردم ایران اسلامی، ابراز امیدواری کرد که مسئولین هم قدردان این حماسه مردمی باشند و در هر پست و مقامی خدمتگذاری را وظیفه اصلی خود بدانند.
 
 
***فرمانده بسیج ناحیه مقاومت گچساران گفت: حماسه باشکوه نهم دی و بصیرت مردم انقلابی ایران، بار دیگر توطئه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد.

سرهنگ «باقر پسنده» در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیان کرد: نهم دی، سال روز تجدید میثاق ملت سرافراز ایران با ولایت و رهبری می باشد.

وی در این پیام افزود: حماسه نهم دی‌ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.
 
*فرمانده بسیج ناحیه مقاومت گچساران گفت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
 
پسنده ادامه داد: روز نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران عنوان کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، تقارن این ایام را با حماسه بزرگ نهم دی‌ماه، نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانسته و از خداوند متعال توفیق خدمت رسانی به مردم شریف و ولایت مدار شهرستان گچساران را با استعانت از بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و الگوبرداری از مکتب شهید سلیمانی برای همه مسئولین مسئلت می نمایم. 
 
کد خبر 1132359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha