۲۴کمیته بزرگداشت دهه فجر در مازندران تشکیل شد

حجت الاسلام یوسف گفت: ۲۴کمیته برای هرچه بهتر برگزار َشدن ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مازندران تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «یوسف یوسف پور» صبح امروز پنجشنبه(۹دی) در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به در پیش بودن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران پیروزی انقلاب اسلامی را بزرگترین معجزه دین دانست و افزود: این پیروزی تابوی ابرقدرت شرق و غرب را شکست و عظمت انقلاب را به جهانیان نشان داد.

 

 

وی، برنامه ریزی، هماهنگی و اجرا را از ماموریت های این شورا برشمرد و گفت:  24 کمیته برای برگزاری برنامه های ستاد گرامیداشت یوم الله دهه فجر شکل گرفت. انتظار می رود برنامه های این دهه با ماهیت و ارزش های دینی اجرا شود.

 

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان اینکه برنامه‌های امسال دهه فجر در مازندران با رویکرد مردمی، فرهنگی و اجتماعی و با در نظرگرفتن پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد، افزود: برگزاری مراسم انقلابی دهه مبارک فجر باید با توجه به نیازهای روز جامعه، از جذابیت کافی برخوردار باشد و ارزش های دهه فجر و جشن پیروزی باید به خوبی نهادینه شود.

 

 

وی به مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و آن را نقطه عطف انقلاب اسلامی دانست.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خواستار همکاری بیشتر فرمانداران و دستگاه های مرتبط برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های دهه فجر شد.

کد خبر 1132376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha