نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت ۹ دی در زرندیه دایر شد

نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در زرندیه برگزار شد.

«احمد جوانمرد» ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تقارت آن با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: نمایشگاه خوشنویسی بمناسبت نهم دی روز بصیرت و سیزدهم دیماه دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری مامونیه برپا شده است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: در این‌نمایشگاه که از روز پنجشنبه نهم دیماه آماده بازدید علاقمندان می باشد تعداد بیست اثر از آثار خوشنویسی و تذهیب هنرمند شهرستان آقای محمدابراهیم مطیع در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد :این نمایشگاه به مدت ده روز آماده بازدید علاقمندان می باشد.

جوانمرد همچنین از برپایی نمایشگاه عکس نوشته ۹دی در زرندیه نیز خبر داد و گفت: به همت اداره ارشاد و کانون فرهنگی هنری شهدای زاویه، نمایشگاه عکس نوشته با موضوع اتفاقات سال۸۸ و حماسه بزرگ‌ مردم ایران اسلامی در روز ۹دی در محل مسجد جامع شهر زاویه برپا شده است.

 

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی هدف از برپایی این نمایشگاه را روشنگری مردم و انعکاس دسیسه های فتنه گران داخلی و خارجی در حوادث سال ۱۳۸۸ عنوان کرد و افزود: در روز ۹دی سال ۸۸ مردم ولایتمدار باحضور خویش بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

کد خبر 1132377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha