توزیع عادلانه امکانات، رویکرد دولت سیزدهم است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز(پنجشنبه۹ دی) با حضور در میان مردم شهر قنوات قم گفت: توزیع عادلانه امکانات رویکرد دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز(پنجشنبه9 دی) در سفر هیات دولت به قم پس از بازدید از چاپخانه بزرگ قران کریم به عنوان نماینده دولت به بخش مرکزی رفت و با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر قنوات به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمد مهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (پنجشنبه، 9 دی) با حضور در مسجد صاحب الزمان شهر قنوات گفت: امروز توفیق شد در این شهر با زیارت شهدای عزیز این شهر کار را شروع کنیم و امید است در این سفر با خیرات و برکات زیادی مواجه شویم.


وی افزود: با گزارشاتی که شهردار و رئیس شورای شهر ارائه کردند، مواردی را پیش بینی کردیم، و بحث مربوط به تبدیل شدن به دو شهر در هیئت دولت مورد پیگیری است.
 

اسماعیلی با بیان اینکه گازرسانی و بحث آسفالت جزو مصوبات است گفت: مواردی که از سوی ما قابل پیگیری است، انجام خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود: به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  برای ایجاد فرهنگسرا و زیرساخت های فرهنگی در کنار شما هستیم.

 

وزیر ارشاد با بیان اینکه رویکرد دولت بر این است که در همه بخش ها این امکانات به نحو عادلانه توزیع شود، گفت:  شما در نزدیکی شهر مقدس قم قرار دارید که نعمت بزرگی است.


وی با بیان اینکه  بنا بر این است که مصوبات سفر ریاست جمهوری در اسرع وقت انجام شود گفت: پروژه های ما دقیق، مدت دار و زمان بر است ولی برنامه ما این است که ابتدا پروژه های ناتمام به اتمام برسد و بعد به پروژه های جدید می پردازیم.
 

کد خبر 1132379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha