۹ دی، نمایش بارزی از مکتب « ما می توانیم» بود

حجت الاسلام سالاری ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی بیان کرد: ۹ دی، نمایش بارزی از مکتب « ما می توانیم» بود.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ضمن گرامیدات حماسه 9 دی بیان کرد: شاید از زمان صفویه با این دو رویکرد اساسی مواجهیم که آیا خودمان می توانیم بدون اتکا به غرب، روی پای خودمان بیایستیم و کشورمان را بسازیم یا بدون تحت الحمایه غرب شدن از پا در می آییم و استقلالمان از دست می رود؟!

وی افزود: معمار انقلاب، امام راحل بر این باور بود که « ما می توانیم» بدون دریوزگی در مقابل شرق و غرب، مستقل باشیم و پیشرفت کنیم. رهبری معظم انقلاب نیز در چنین مکتبی تربیت شده است و به جای خیره شدن به توانمندی های شرق و غرب، چشم به ظرفیت های بی پایان داخلی دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: 9 دی در سال 88 روزی بود که مردم به میدان آمدند تا بگویند که خودشان کشورشان را حفظ می کنند و می سازند و حاضر نیستند بی تفاوت بنشینند تا نفوذی ها و دست پروده های غربزده، انقلاب را به بیراهه ببرند و کشور را تقدیم بیگانگان کنند.

وی افزود: نقش شورای هماهنگی تبیغات و نهادهای مسجد محور و از جمله کانون های فرهنگی هنری مساجد در خیزش مردمی 9 دی دارای اهمیت تاریخی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: تازمانی که جمهوری اسلامی ایران دارای پایگاه مردمی است و مسجد به عنوان خاستگاه اسلام اسلام و پایگاه انقلاب، تشکل  های مردم نهاد را سامان می دهد، دشمنان باید خواب روزی را ببینند که دوبار بر این کشور چنگ اندازند و سرمایه های مادی و معنوی اش را به تاراج ببرند.

کد خبر 1132447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha