بازدید رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در یزد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در یزد با مدیر این نمایندگی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، علی محمد پارساییان رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان یزد از نزدیک با فعالیت های این خبرگزاری آشنا شد و با مدیر این نمایندگی دیدار و گفت و گو کرد.

پارسائیان در این دیدار گفت: یکی از فعالیت های ما در بسیج رسانه استان سرزدن به خبرگزاری ها و دیدار با مدیران و خبرنگاران این مجموعه ها است تا بتوانیم در موضوع انقلاب شناخت و بسیج همگانی را داشته باشیم.

وی افزود: امروز دشمنان از ابزار رسانه برای رسیدن به اهداف خود به بهترین نحو استفاده می کنند و حتی برای ضربه به جمهوری اسلامی لحظه ای از این ظرفیت دریغ نمی کنند ولی در مقابل نیز ما باید با همگرایی و اتحاد در کشور و استان بتوانیم ارزش های دفاع مقدس، انقلاب و جمهوری اسلامی را به جامعه و جهانیان معرفی کنیم و در جهت مقابله با آنها گام برداریم.

 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی، مکتبی است که باید به جامعه معرفی کنیم و با رسانه ای کردن ویژگی های این مکتب از تحریف واقعیت ها جلوگیری کنیم.

پارسائیان بیان کرد: راه مقابله با دشمنان، کار رسانه ای است و رسانه ها باید به دور از بحث های حزبی و جناحی، پیرامون اصول اصلی انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: در بسیج رسانه به دنبال این هستیم که وحدت رویه در رسانه ها ایجاد کنیم و بحث هایی همچون حمایت از رسانه ها و برگزاری دوره های آموزشی و کیفی سازی  و برگزاری جشنواره ها را دنبال کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد گفت: برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از برنامه هایی بود که با حضور رسانه ها در استان برگزار شد و در کنار آن نیز برنامه های دیگری در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره نماز با همکاری دستگاه های متولی در استان از جمله اقدامات دیگر بسیج رسانه است که در دو بخش هنر و رسانه برنامه ریزی شده است و 15 اسفندماه سال جاری نیز برگزار می شود.

 

 

پارسائیان گفت: همچنین به مناسبت روز قشر بسیج رسانه نیز برنامه ای به این مناسبت برگزار می شود که 21 دیماه همزمان با سالروز شهادت شهید رهبر ویژه برنامه ای برگزار می شود.

حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت توجه به بحث رسانه گفت: رسانه پاشنه آشیل ما است و با توجه به گسترش این حوزه باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

وی افزود: یکی از شاخصه های سلطه غرب، رسانه است که ما برای مقابله با آنها و به منظور استقلال فرهنگی باید رسانه ها را فعال کنیم.

سیدضیا میررحیمی مدیر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان یزد نیز در این نشست گفت:  خبرگزاری شبستان با رویکرد فرهنگی سعی کرده است تا فعالیت های فرهنگی استان را مورد توجه قرار دهد و با استفاده از ظرفیت های استانی در این مسیر گام برداشته است.

وی افزود: این خبرگزاری در استان سعی کرده فعالیت های خود را در قالب رسانه پیگیری کند و در جهت تعامل با دستگاه های فرهنگی استان به فعال سازی این ظرفیت ها بپردازد.

 

 

همچنین در این مراسم امیررضازاده، عضو شورای قشر بسیج رسانه و مدیر خبرگزاری فارس در استان یزد و امیرعباس حیران مدیر بسیج رسانه شهرستان یزد، محسن رستگاری و علی زباندان کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد نیز حضور داشتند.

کد خبر 1132372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha