۱۳ اولویت در حوزه جوانان توسط دولت احصا شده است

فاطمی با اشاره به مسائل مهم در خصوص جوانان در جامعه گفت: ۱۳ اولویت در حوزه جوانان توسط دولت احصا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  شبستان از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد با حضور وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: موضوع و مساله جوانان مساله فرابخشی است که دستگاه های مختلفی متولی آن هستند که بودجه در این زمینه دارند.

وی افزود: 13 اولویت در حوزه جوانان توسط دولت احصا شده است که ازدواج و خانواده؛ اشتغال، مسکن، آسیب های اجتماعی و هویت و مشارکت های اجتماعی آنها به عنوان مهمترین اولویت ها هستند که باید به آنها پرداخته شود.

استاندار یزد بیان کرد: تقویت جایگاه ستاد ساماندهی امور جوانان یکی از مسائل مهمی است که سعی کرده ایم در استان توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

فاطمی ادامه داد: جلسات به لحاظ کمی زیاد است و کارهای روی زمین مانده نیز زیاد است اما وظیفه این ستاد این است که وظایف واحدهای مختلف را مشخص کرده و پیگیری های لازم را داشته باشند تا مصوبات اجرایی شود.

وی گفت: ما باید تاثیر محسوس مصوبات و اقدامات را روی شاخص های استانی مشاهده کنیم که این امر می تواند ما را در حل مشکلات در مسیر جوانان کمک کند.

استاندار یزد بیان کرد: اگر قرارگاه پویا و فعال عمل کند قطعا می توانیم تاثیر محسوس و معنا دار را روی حل مسائل ببینیم.

وی افزود: فوریت امروز استان یزد مساله ازدواج و خانواده است و اولویت استان نیز اشتغال و مسکن است که متاسفانه ما در این محورها سندی نداریم تا بتوانیم نقشه راه را مشخص کنیم.

استاندار یزد بیان کرد: نخستین جلسه شورای هماهنگی بانک ها با حضور 30 بانک در استان و به عنوان استانی که در پرداخت وام های ازدواج هیچ مشکلی وجود ندارد، اقدام کنیم.

کد خبر 1132271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha