۹دی، شکوه بصیرت و ولایت مداری ملت ایران است

۹دی، شکوه بصیرت و ولایت مداری ملت ایران است ئو بصیرت ودشمن شناسی موثرترین گام در مقابله با توطئه های دشمنان است.

خبرگزاری شبستان_ خرم آباد؛ فتنه 88، توطئه ای از سوی دشمنان بود که با حمایت و پشتیبانی دشمنان طراحی، اجرا و حمایت می شد.

 

هتاکان گام به گام و طبق برنامه از پیش طراحی شده حرکت می کردند و به بهانه انتخابات امنیت و آرامش ملت ایران وفروپاشی نظام مقدس اسلامی را نشانه گرفته بودند.

 

در۹دی ۸۸ مردم با حضور آگاهانه و خودجوش خود در خیابان هابه هتاکی فتنه گران و اهانت به شعایر دینی و عزاداری ایام محرم پاسخ داده و به صورت خودجوش با محکوم کردن اقدامات هتاکان و دشمنان به راهپیمایی پرداختند.

 

ملت ایران در 9دی سال 1388 حماسه ای ماندگار خلق کردند که با بصیرت و دشمن شناسی خود درسی بزرگ به دشمنان این آب و خاک و آرمان انقلاب اسلامی دادند.

 

ملت ایران طی 9دی سال 88 با حضور انقلابی خود بزرگترین و پیچیده ترین فتنه علیه انقلاب اسلامی و ولایت  را در هم شکسته و پیروز میدان نبردی دیگر با دشمنان شدند.

 

این روز بزرگ در تاریخ ایران اسلامی به روز بصیرت و ولایت مداری نام گرفت و در تاریخ ماندگار شد که بصیرت ودشمن شناسی نخستین و موثرترین گام در مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

حماسه 9 دی شکوه  بصیرت، دشمن شناسی، میثاق مردم با ولایت و تجدید پیوند امت با ولایت است، این روز بزرگ همچنین روز نا امیدی دشمنان از توطئه گری علت امنیت و آرامش ملت ایران و ولایت است.

 

حماسه ملت ایران در9دی سال 1388 توطئه های دشمنان را خنثی و موجب ماندگاری انقلاب و بقای نظام اسلامی شد، می توان گفت حماسه ملت ایران در 9دی ماه ۱۳۸۸ از مهمترین حماسه ها و رخدادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که اهمیت آن در تراز پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ارزیابی می‌شود.

 

پس از خنثی سازی فتنه 88 توسط ملت با بصیرت و دشمن شناس ایران اسلامی، دشمن از هر حربه ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تحت فشار قرار دادن مردم ایران اسلامی استفاده کرده است و  مردم در سایه بصیرت و آگاهی خود به رغم تحریم های ظالمانه و فشار حداکثری دشمنان، بیش از پیش به اهداف پوچ و توطئه های دشمنان پی بردند.

 

امروز که به فضل الهی، بصیرت و آگاهی مردم پشتوانه بزرگ انقلاب اسلامی است و پرچم جهاد و روشنگری در جای جای میهن اسلامی در اهتزاز است، بر مسئولان این مرز و بوم  لازم است که در سایه تفکر جهادی و عملکرد انقلابی جهت گره گشاییی از مشکلات مردم تلاش کنند.

 

کد خبر 1132396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha