ملت ایران در ۹ دی نشان دادند در خط مستقیم امامت و ولایت و اسلام فقاهت هستند

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران در ۹ دی، ۲۲ بهمن دیگری آفرید و نشان دادند خط ملت؛ خط مستقیم امامت و ولایت و خط اسلام فقاهت و علی و زهرا است و این ملت در برابر بیگانه و فریب خوردگان و مزدوران هرگز تسلیم نشده و نخواهند شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، پنجشنبه(۹ دی) در مراسم گرامیداشت یوم الله روز بصیرت؛ میثاق امت با ولایت که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله برگزار شد؛ از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شهید عزت و شرف و سربلندی ایران اسلامی و جهان مقاومت یاد کرد و گفت: از زمانی که او و شهید ابومهدی و همسنگر بزرگوار او شهید پور جعفری شهادت را در آغوش گرفتند و به بارگاه قدسیان و فرشتگان و ملأ اعلی هدایت شدند و مورد عنایت و تفضلات و توجهات حضرت بقیت الله ارواحنا له الفداء و ذات اقدس احدیت قرار گرفتند همواره آروز داشتم به مزار این شهدا شرفیاب شوم.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه این روزها با سه حادثه بزرگ که یکی ام احادثه است مواجه هستیم؛ شهادت صدیقه کبری فاطمه زهرا را اصلی ترین حادثه دانست که ولایتمداری آن حضرت حجتی برای احدی باقی نمی گذارد و فرمود مسیر امامت و ولایت و جریان باعظمت غدیرخم را با سقیفه مبادله کردید که در آینده خون های فراوان ریخته خواهد شد.

 

 

وی به خطبه 93 نهج البلاغه درباره فتنه ها اشاره و تصریح کرد: هنگامی که فتنه می آید امر بر مردم مُشتبه می شود و وقتی فتنه عبور می کند مردم متوجه می شوند لذا اگر می خواهید سقوط نکنید دست از دامان علی برندارید.

 

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، حادثه فاطمیه را تا قیامت درس آموز دانست که با اتکاء به آن نباید دچار اشتباه شویم؛ به منع کتابت حدیث در قرن اول با استناد به شعار «حسبنا کتاب الله» و اجتهاد مقابل نص اشاره و بیان کرد: در طول تاریخ 200 سال گذشته هم در برابر بزرگانی مانند شیخ فضل الله و مدرس و میرزای شیرازی؛ عده ای دجال و رجال ها برای مقابله آوردند و هر جریانی که فقهای بزرگ دانشگاه اهل بیت می خواستند ترسیم کنند اما مزدوران و خودفروخته ها و خودباخته ها و هوس بازها مقابله می کردند.

 

 

 

وی با افزودن اینکه در این میان اما یک جریان همواره پرچمدار و محور و در رأس بوده و آن امامین انقلاب است؛ اظهار کرد: علت شکست در مشروطه این بود جریان اصیل اسلام فقاهت فراموش شده بود.

 

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام من یکی از پنج نفری بودم که باید صندوق های آراء انتخابات سال 88 را بازشماری می کردم؛ گفت: عده ای دجال و مزدوران و فریب خورده را در ستادهای انتخاباتی جمع و به مقدسات توهین کردند؛ اینها 30 سال با همین اصول قانون اساسی کار کردند و حالا که به نفع آقایان نشد اردوکشی خیابانی تا روز عاشورا و توهین به کربلا و ارزش ها و امام کردند که برای ملت قابل قبول نبود.

 

 

وی با بیان اینکه بیگانگان نیز به این امر دامن زدند و فکر کردند انقلاب های مخملی در این کشور جواب می دهد؛ تصریح کرد: کور خواندند؛ اینجا سرزمین سلیمانی ها است؛ سرزمین مردان غیرتمند و هنرمند و شیران دلیر و فداکار و غیرتمند است.

 

 

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: دجّال ها و مزدوران و... برای اینکه در انتخابات برنده نشدند خواستند انقلاب را به آشوب بکشند و تفرقه ایجاد کنند زهی خیال باطل که این خود دلیل بر عدم شایستگی آنها است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: کشور در 9 دی گُل زدند و سراسر ایران اسلامی 22 بهمن جدیدی آفریدند، 12 بهمن و 15 خرداد دیگری؛ و در دفاع از حریم ولایت و امام، دشمنان بیگانه را مأیوس کردند و نشان دادند خط ملت خط مستقیم امامت و ولایت است و خط اسلام فقاهت و علی و زهرا است و این ملت در برابر بیگانه و فریب خوردگان و مزدوران هرگز تسلیم نشده و نخواهند شد.

 

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مکتب سلیمانی را مکتب علی و زهرا علیهماالسلام و عاشورا و کربلا و اسلام ولایت و فقاهت دانست و تأکید کرد: اسلام پاسخگوی همه نیازهای بشر است و احتیاج ندارد دست گدایی نزد دیگران دراز کنیم و متملق و چاپلوس باشیم و ذلت بپذیریم.

 

 

وی گفت: در 9 دی این فاطمی ها و حسینی ها بودند که عزت و شوکت و امنیت آفریدند و اگر لازم باشد باز هم می آفرینند.

 

 

 

 

کد خبر 1132405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha