برنامه ریزی ۲۰ ساله دشمن در فتنه ۸۸  شکست خورد

حجت الاسلام نوفرستی گفت: فتنه ۸۸ در واقع یک برنامه ریزی ۲۰ ساله دشمن بود که با بصیرت و حضور آگاهانه ملت ایران اسلامی شکست خورد.

حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: اگر به فتنه بزرگی که در سال ۸۸ رقم خورد و به دنبال آن به فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمن برای براندازی نظام اسلامی دقت کنیم بیشتر می توانیم عظمت یوم الله ۹ دی را درک کنیم.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سابقه دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی، ادامه داد: فتنه ۸۸ در واقع یک برنامه ریزی ۲۰ ساله دشمن بود که با بصیرت و حضور آگاهانه ملت ایران اسلامی شکست خورد.

 

وی در ادامه پیام بزرگ حماسه ۹ دی را میثاق و بیعت با ولایت دانست و افزود: اگرچه در فتنه سال ۸۸، هشت ماه طول کشید تا مردم به بصیرت رسیدند اما در سال ۹۶ و ۹۸ این بصیرت مردم خیلی سریع تر رقم خورد و اجازه ندادند در بسیاری از شهرها زمینه فتنه جدیدی فراهم شود.

 

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: امروز ملت ایران اسلامی در صحنه های مختلف و موقعیت هایی که نظام به حضور آنان نیاز دارند حضور دارند و این پیشتوانه مردمی برای نظام اسلامی ثبات و امنیت به ارمغان می‌آرود.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با این هشدار که زاویه گرفتن مردم از ولایت موجب سقوط، گمراهی و امیدواری دشمن می شود، عنوان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود و به آن افتخار می‌کرد و این سرباز ولایت بودن را در عمل نشان داد.

 

وی بر تقویت جبهه مقاومت و تبعت از ولایت تأکید کرد و افزود: شهدای انقلاب اسلامی تابع محض ولایت بودند و برخی از شخصیت ها مانند شهید حاج قاسم سلیمانی صاحب مکتب هستند که باید ابعاد زندگی و مکتب او برای مردم و جوانان تبیین و ترسیم شود.

 

 

کد خبر 1132412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha