برنامه ریزی برای حضور مقتدرانه  مردم مازندران در راهپیمایی ۲۲بهمن مورد انتظار است

حسینی پور با تاکید براینکه برنامه ریزی برای حضور مقتدرانه مردم مازندران در راهپیمایی ۲۲بهمن مورد انتظار است، گفت: حضور گرم و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام برای دشمنان است اینکه ملت ایران همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» صبح امروز پنجشنبه(۹دی) در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در استانداری مازندران برگزار شد به 9 دی روز بصیرت و تکلیف گرایی ملت ایران اشاره و اظهار کرد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و  بصورت خودجوش در دفاع از نظام و ولایت به پا خواست.

 

استاندار مازندران 9 دی را یکی از معجزه های انقلاب اسلامی دانست، افزود: این روز بقای انقلاب اسلامی را تثبیت کرد.

 

وی به اهمیت برنامه ریزی مناسب جهت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: 22 بهمن حادثه ملی و اسلامی است و بی بدیل ترین مناسبت در دنیا محسوب می شود.

 

حسینی پور افزود: برغم همه کج اندیشی ها و جریان های معاند این مناسبت به عنوان جشن ملی انقلاب ماندگار مانده و همچنان باید این ارزش حفظ شود.

 

وی، تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و انتقال آن به جوانان و نوجوانان را از ماموریت های کمیته ستاد دهه فجر برشمرد و خواستار برگزاری ویژه برنامه یوم الله 22 بهمن شد .

 

حسینی پور با یادآوری اینکه طی دو سال گذشته شیوع بیماری منحوس کرونا سبب تعطیلی بسیاری از مناسبت ها از جمله  راهپیمایی 22 بهمن شد، گفت: برنامه ریزی برای حضور مقتدرانه و انقلابی مردم به شکل گسترده صورت گیرد.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه دستاوردهای نظام مانع  از تحریف حقایق انقلاب از سوی دشمنان می شود تاکید کرد:امروزه دشمنان در بستر فضای مجازی در صدد ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند در این شرایط می طلبد با ابزار روز در جهت مبارزه با این جنگ برخاست.

 

وی با اشاره به اینکه 600 رسانه فارسی زبان در دنیا علیه جمهوری اسلامی متمرکز شدند، ادامه داد: حضور گرم و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام برای دشمنان است اینکه ملت ایران همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

کد خبر 1132425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha