برنامه های فرهنگی هنری ویژه دهه فجر با محوریت مساجد مازندران برگزار می شود

زارع از تشکیل کمیته های فرهنگی، هنری و مساجد با هدف گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: برنامه های فرهنگی هنری ویژه دهه فجر با محوریت مساجد مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» صبح امروز پنجشنبه(۹دی) در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در استانداری مازندران برگزار شد، هنر، رسانه و تبلیغات را سه ابزار مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی در فضای مجازی برشمرد و اظهار کرد: زبان هنر موثرترین ابزار برای مقابله با تهاجم  فرهنگی است.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به تشکیل کمیته های فرهنگی، هنری و مساجد در استان اشاره کرد و افزود: جلسات این کمیته ها به طور منظم در شهرستان ها برگزار می شود که اولویت اصلی این کمیته ها برنامه فرهنگی است.

 

 

وی به فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد استان مازندران اشاره کرد و گفت: برنامه های متنوعی برای دهه فجر در دستور کار این اداره کل و کانون های مساجد قرار گرفت که می توان به حضور هنرمندان با پوشش محلی در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان به همت بچه های مسجد استان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و قرآنی و...  اشاره کرد.

 

 

زارع برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات استان های شمالی کشور را از دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد و خاطرنشان شد: برنامه‌های امسال دهه فجر انقلاب اسلامی مطابق با پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا می‌شود.

کد خبر 1132449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha