اهدای بسته های جشن تکلیف به دانش آموزان محروم روستایی در جهرم

زارعی گفت:به همت بسیج فرهنگیان جهرم، بسته های جشن تکلیف میان دختران روستایی پایه سوم ابتدایی شهرستان جهرم توزیع شد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در ادامه خدمات بسیجیان جهرمی در راستای کمک به اقشار ضعیف و محروم جامعه، اردوی جهادی-تحصیلی بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم به اجرا درآمد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: این اردوی جهادی به همت گروه «مهر و رحمت» بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم و به منظور حمایت از دانش آموزان کم بضاعت روستایی برگزار شد.

 

وی بیان کرد: فرهنگیان بسیجی جهرم در این اردوی جهادی به چند روستای منطقه «پشت کوه» شهرستان جهرم از جمله «پازنویه»، «گود ظهر»، «باغ گر» و... عزیمت کرده و به دانش آموزان روستایی ارائه خدمات کردند.

 

زارعی عنوان کرد: در این اردوی جهادی و به همت بسیج فرهنگیان جهرم بسته های جشن تکلیف به دختران دانش آموز پایه سوم ابتدایی هدیه داده شد.

 

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر بسته های جشن تکلیف ویژه دانش آموزان دختر، به دیگر دانش آموزان نیز هدایایی از سوی بسیجیان فرهنگی تقدیم شد.

 

زارعی با قدردانی از تلاش های گروه های جهادی در خدمت رسانی به اقشار کم بضاعت و محروم جامعه، از حمایت خیران و نیکوکاران و حمایت های بی شائبه آنان تقدیر کرد و خواستار تداوم این همکاری ها در راستای محرومیت زدایی از چهره جامعه شد.

 

کد خبر 1132454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha