توزیع محموله گوشت ویژه ماه جمادی الاول و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور گفت: محموله گوشت ویژه ماه جمادی الاول و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است،با همکاری خیرین برنامه تلویزیون سمت و خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم در مناطق محروم و حاشیه ای شهر کرمانشاه و شهرهای سنقر و کرندغرب توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام افشین کلات پور  در حاشیه توزیع نهمین محموله گوشت قربانی در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در رکمانشاه گفت: در تداوم طرح نذر قربانی اول ماه قمری که توسط موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه بابیان اینکه محموله  گوشت به استان کرمانشاه ارسال شده که به زودی توزیع می‌شود افزود: یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک و نیمی کیلویی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان در قالب نهمین مرحله رزمایش «مواسات و همدلی» و با شعار هدیه از طرف مادر مهربان حضرت خدیجه(س)  در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.   

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در جامعه  ذبح و بسته بندی گوشت گرم گوسفندی در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد به منظور رساندن نذورات مردمی در بهترین و با کیفیت ترین شکل به دست محرومان انجام شده است.

 

حجت الاسلام کلات پور  تصریح کرد: سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۳۰۳ در راستای ارتباط محرومین با خیرین و ثبت بازخورد از نحوه توزیع، سلامت و کیفیت بسته ها، تکریم محرومانِ بهره مند از این طرح و ارایه نظرات و دل نوشته های خانواده‌ها در حال راهاندازی است تا راحت تر با مردم در ارتباط باشیم.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه اظهار کرد: خیرین و مردم استان می توانند از طریق شماره کارت به نام موسسه حضرت خدیجه به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ و قسمت کمک های نقدی در وب سایت این موسسه به آدرس khadije.com به صورت ۲۴ ساعته و آنی جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه شرکت کنند.

 

کد خبر 1132460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha