تبیین مکتب مقاومت و بصیرت افزایی مهمترین وظیفه در قبال ترفندهای دشمنان است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: تبیین مکتب مقاومت و بصیرت افزایی مهمترین وظیفه ما در قبال ترفندهای دشمنان است تا باور مردم به انقلاب افزایش یابد.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: نهم دی روز بصیرت و بیداری امتی است که در مقابل منافقان و افراد دورویی که پشت به انقلاب و ارزش ها کردند؛ ایستادند و بار دیگر اقتدار نظام را به نمایش گذاشتند.

 

امام جمعه نکا افزود: ایجاد افتراق و جدایی بین امام و ملت هدف اصلی دشمنان بود که با هوشیاری مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم خنثی شد.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن تلاش دارد تا با هر وسیله ای به انقلاب و نظام خدشه وارد کند و مهمترین وظیفه ما ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان و استکبار جهانی است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: تبیین مکتب مقاومت و بصیرت افزایی مهمترین وظیفه ما در قبال ترفندهای دشمنان است تا باور مردم به انقلاب افزایش یابد.

 

امام جمعه نکا افزود : نهم دی ماه  با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است و برای همگان خاطره حماسه نهم دی ماه را تداعی می کند

 

وی تصریح کرد: مردم با حضوری آگاهانه و قاطع در مقابل فتنه ۸۸ ایستادند و بساط فتنه گران را جمع کرده و برهم زدندو امروز هم باید به همه ترفندها و رویکرد دشمنان به فشار و تحریم اقتصادی پشت پا بزنند و با تکیه بر توان داخلی بایستند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی یادآور شد: دشمن امروز تلاش دارد تا با ترفندهای مختلف به اعتقاد و باور مردم نسبت به خدمات نظام خدشه دار وارد کند .

کد خبر 1132461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha