حضور مردم در ۹ دی پرونده فتنه را جمع کرد

جانشین قرارگاه امنیتی امام علی(ع) گفت: مردم با حضور در یوم الله ۹ دی پرونده فتنه را جمع کردند بنابراین نباید این حماسه مردمی هرگز در تاریخ انقلاب اسلامی گم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار غلامحسین غیب‌پروجانشین فرمانده کل قوا در قرارگاه امام علی(ع) سپاه پاسداران در آیین همایش 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در ورزشگاه آزادی سنندج اظهار کرد: 9 دی یک واقعه تاریخی است که باید به این مهم بیش از پیش پرداخته شود و برای پرداختن به این واقعه تاریخی باید به قبل از آن برگردیم.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات نظام اسلامی این است که هر سالانه به طور میانگین یک انتخابات در آن برگزار می‌شود، افزود: هیچ کشوری در منطقه به اندازه جمهوری اسلامی ایران انتخابات آزاد برگزار نکرده است، در خرداد 88 یک انتخابات باشکوه مانند سایر انتخابات‌ها برگزار شد اما دشمنان خواستند حلاوت این اتفاق شیرین را تلخ کنند.

 

جانشین فرمانده کل قوا در قرارگاه امام علی(ع) سپاه پاسداران بیان کرد: در سال 78 بار دیگر دشمنان برای براندازی انقلاب طراحی کرده بودند اما چون آن ماجرا خیلی سریع جمع شد، دشمن در قرارگاه‌های پنهان و نامبارک خود 10 سال کار کردند تا خرداد 88 را شکل دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری در آن سال که هنوز آرای مردمی شمارش نشده بود خود را برنده انتخابات اعلام کرد اما بعد از شمارش آرا، بازشماری آرا را خواستار شدند اما بازهم کوتاه نیامدند.

 

غیب‌پرور یادآور شد: ریشه و سرچشمه ماجرای دیماه 88 قانون‌گریزی بود، چرا که با وجود توصیه‌های بزرگان نظام و عمل به قانون در انتخابات، این کاندیداهای ریاست جمهوری، بیانیه‌هایی صادر کردند و مسیری در پیش گرفتند که آب به آسیاب ریختند و فتنه 88 شکل گرفت.

 

جانشین فرمانده کل قوا در قرارگاه امام علی(ع) سپاه پاسداران افزود: در 9 دی با اراده پروردگار مردم به میدان آمدند و این پرونده را جمع کردند به همین دلیل 9 دی یک یوم‌الله است و نباید هرگز در تاریخ انقلاب اسلامی گم شود.

 

غیب‌پرور اضافه کرد: ما این انقلاب را به سادگی به دست نیاورده‌ایم که اجازه بدهیم از بین برود، ما پای درخت انقلاب شهدای بزرگی همچون شهید سلیمانی تقدیم کرده‌ایم و هنوز هم برای حفاظت از انقلاب شهید می‌دهیم.

 

حماسه 9 دی روز وفاداری ملت به نظام و انقلاب و رهبری است

 

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این مراسم از نهم دی ماه ۸۸ به عنوان روز بصیرت و روز وفاداری ملت به نظام و انقلاب و رهبری یاد کرد و با تقدیر از شرکت‌کنندگان در این مراسم اظهار داشت: نهم دی تجلی‌گاه قدرت و همبستگی ملت ایران در برابر دشمنان بود که در این روز فتنه بزرگ دشمنان شکست خورد و مردم با حضور پرشور خود در صحنه از آرمان‌های امام و رهبری دفاع کردند.

 

وی  بیان کرد: روز نهم دی ۸۸ در واقع روز دفاع از آزادی قانون و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود که به ۸ ماه شورش و دهن‌کجی به قانون اسلامی پایان داد.

 

سردار حسینی با بیان اینکه یک کودتای بزرگ علیه انقلاب از سوی دشمنان طراحی شده بود که با حضور بابصیرت مردم و خلق حماسه‌ای بزرگی خنثی شد، تصریح کرد: آنان  به دنبال مردم بودند اما با درک صحیح و عمل به موقع ملت دسیسه‌های دشمنان خنثی شد و مکر آنان بی‌اثر ماند.

کد خبر 1132464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha