حوزه هنری به دنبال ایجاد بسترهای لازم برای عرضه آثار هنرمندان است

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: حوزه هنری به منظور ایجاد بسترهای لازم برای عرضه آثار هنرمندان در زمینه ایجاد زیر ساخت‌ها به صورت جدی وارد کار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان در بازدید استاندار کردستان از نمایشگاه استاد فردین صادق ایوبی با عنوان «نمایشگاه وقت مشوش» در سنندج اظهار کرد: این نمایشگاه حاصل فعالیت دو سال اخیر استاد صادق ایوبی است که با حمایت حوزه هنری به نمایش در آمده است.

 

وی گفت: خوشبختانه حوزه هنری به منظور ایجاد بسترهای لازم برای عرضه آثار هنرمندان در زمینه ایجاد زیر ساخت ها به صورت جدی وارد کار شده است و در این زمینه ارتقاء پردیس سینمایی بهمن سنندج به 7 سالن سینمایی، ساخت پردیس سینمایی سه سالنه در سقز، ارتقاء سالن سینما آزادی بیجار به یک پردیس سه سالنه و ساخت سه گالری استاندارد در سقز، سنندج و بیجار از آن جمله است.

 

اسماعیل زاعی کوشا استاندار کردستان دراولین حضور خود در یک جمع هنری ضمن دیدار با اساتید استان از نمایشگاه "وقت مشوش" 30 تابلوی نقاشی و طراحی استاد فردین صادق ایوبی بازدید کرد.

 

در این بازدید که با مراسم اختتامیه نمایشگاه و بداهه نوازی هنرمندان موسیقی در برابر تابلوهای نقاشی همزمان شد،، استاندار کردستان چند دقیقه‌ای را هم به شنیدن نوای سنتور "کارن احمدی" پدیده نوجوان موسیقی کشور نشست.

 

در حاشیه این بازدید  استاندار کردستان با حضور رئیس حوزه هنری استان کردستان با اساتید دکتر هادی ضیاء الدینی، سعدا... نصیری خواننده و نوازنده موسیقی ، دکتر امید ورزنده، دکتر بهمن حاجی میرزایی، استاد جمشید پرآوزان و جمعی دیگر از هنرمندان دیدار و گفتگو کرد.

 

نمایشگاه نقاشی و طراحی وقت مشوش با همکاری و حمایت حوزه هنری استان کردستان که آثار استاد فردین صادق ایوبی در دو سال اخیر را شامل می شود، از 28 آذر تا 9 دی ماه در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفت.

کد خبر 1132476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha