حوزه فرهنگ به عنوان یک معاونت فرهنگی مدنظر قرار گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ضمن اعلام آمادگی نسبت به تقویت حوزه فرهنگی، گفت: انتظار داریم حوزه فرهنگ به عنوان یک معاونت فرهنگی مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمود روح الامینی» امروز (۹ دی ماه) در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد کمک به حوزه فرهنگ را تقویت ارزش ها دانست و گفت: معضلات و آسیب های اجتماعی با تقویت بخش فرهنگی کاهش می یابد.
 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: نیازها در حوزه فرهنگ بسیار بوده و توقعات در این دولت به مباحث فرهنگی زیاد شده و باید نگاه ها نسبت به گذشته به این بخش عوض شود.
 

وی یادآور شد: نسبت به تقویت این حوزه ما هم آمادگی داریم و حمایت می کنیم و نیازمند کمک های استانی به این حوزه هستیم و انتظار داریم حوزه فرهنگ به عنوان یک معاونت فرهنگی مدنظر قرار گیرد.
 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم بر تقویت بودجه فرهنگی تاکید کرد و گفت: زیرساخت های حوزه فرهنگی مشکلات و کمبودهای جدی دارد.
 

حجت الاسلام «سیدرضا افتخاری» افزود: درالقرآن این استان ۱۳ سال است از ساخت آن می گذرد اما به دلیل کمبود اعتبار هنوز تکمیل نشده و نیازمند توجه ویژه است.
 

وی تقویت و توجه به هیئت های مذهبی را از دیگر خواسته های خود اعلام کرد و گفت: هزار خانه قرآن در استان هستند که به این لحاظ، رتبه برتر را داریم.

کد خبر 1132483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha