حماسه ۹ دی روز دفاع توام با بصیرت مردم از ولایت بود

حجت الاسلام ادیانی گفت: حماسه ۹ دی روز دفاع توام با بصیرت مردم آگاه از ولایت بود و مردم ما با هوشیاری و بصیرت بساط فتنه را جمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» در تجمع بزرگ مردمی یوم الله ۹ دی که امروز (پنجشنبه ۹ دی) در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، بیان کرد: مردم قزوین در همه صحنه های سیاسی و اجتماعی پیشتاز بوده و هستند و قزوین شهر شهیدان رجایی، بابایی و سید آزادگان ابوترابی است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: حضور امروز در این مراسم مایه خشنودی قلب مقدس امام زمان (عج) و موجب خشم دشمنان خواهد بود و امروز با حضور خود این یوم الله را گرامی داشتیم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: جهاد انواعی دارد و از انواع مهم جهاد، جهاد تبیینی است، جهادی که ائمه هدی در دوران عدم دستیابی به حکومت داشتند، جهاد تبیینی بود حضرت فاطمه زهرا (س) برای برگرداندن حکومت به جایگاه اصلی خود جهاد تبیینی داشت و این جهاد تبیینی را حضرت زینب (س) در حادثه عاشورا هم داشتند.

 

حجت الاسلام ادیانی اعلام کرد: از رویدادها و مصادیق مهمی که می شود از بستر حضور مردم، جهاد تبیینی را به معنای واقعی به منصه ظهور رساند حضور مردم در حماسه ۹ دی است.

 

وی تأکید کرد: انقلاب با مبارزات امام و با حضور مردم به پیروزی رسید و امروز هم استمرار انقلاب نیازمند تبعیت از رهبری و حضور مردم در صحنه های مختلف است.

 

رئيس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: حماسه ۹ دی روز دفاع توام با بصیرت مردم آگاه از ولایت بود و مردم ما با هوشیاری و بصیرت بساط فتنه را جمع کردند و حضورشان باعث تقویت جایگاه ولایت شد.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم ما در حماسه ۹ دی وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و امروز نوبت مسئولان است که بیش از پیش به مردم خدمت کرده و اجازه ندهند با ثروت اندوزی طغیان دیگری برای گروه دیگری شکل گیرد و از رئیس جمهور محترم تقاضا داریم با اتکا به خداوند متعال در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارند.   

 

کد خبر 1132495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha