استمرار حماسه ۹ دی نشان دهنده اقتدار انقلاب اسلامی است

آیت الله فلاحتی گفت: تداوم هر ساله حماسه ۹ دی و اینگونه اجتماع‌ها و حرکت‌ها، نشان‌دهنده اقتدار نظام اسلامی و ذلت دشمنان و استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(پنج‌شنبه، ۹ دی) در حاشیه اجتماع بزرگداشت یوم الله نهم دی در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه هشتم و نهم دی ماه هر سال یادآور حرکت پیشتازانه و احساس تکلیف مردم گیلان در براندازی بساط فتنه و فتنه‌گران در سال ۸۸ بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حماسه نهم دی به ویژه هشتم دی، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و در تاریخ مردم گیلان است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر بازخوانی و روشنگری فتنه‌های زنجیره‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: تداوم این اجتماع‌ها نشان‌دهنده اقتدار نظام اسلامی و ذلت دشمنان و استکبار جهانی است.

 

وی تاکید کرد: در این اجتماع‌ها که با حضور باشکوه مردمی همراه است، فتنه گران ناامید شده و میدانی برای خود پیدا نخواهند کرد.

 

فلاحتی با تاکید بر تبعیت و پیروی از ولی فقیه، حضور باشکوه امروز مردم را در بزرگداشت حماسه ۹ دی و روز میثاق امت با ولایت ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: مردم همواره در میدان حمایت از ارزش‌های انقلاب حضور داشته و دارند.

کد خبر 1132513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha