حضور پرشور مردم در بزرگداشت حماسه ۹ دی تجلی ولایتمداری است

عباسی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در بزرگداشت حماسه ۹ دی تجلی ولایتمداری است گفت: عزت نظام در گرو همین بصیرت و در صحنه بودن است تا انقلاب به اوج شکوفایی برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز (پنج‌شنبه، ۹ دی) در اجتماع بزرگداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت برگزار شد،در جمع خبرنگاران گفت: امروز مردم با حضور در صحنه، حمایت خویش را از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام (ره) و رهبری اعلام کردند.

 

استاندار گیلان با قدردانی از حضور گسترده مردم در این اجتماع افزود: مردم برای عزت، استقلال و سربلندی نظام اسلامی به میدان آمدند تا نشان دهند همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.

 

وی با بیان اینکه این حضور دشمنان را مأیوس و ناامید می‌کند اظهارکرد: گیلانیان در هشتم دی و مردم ایران در نهم دی، بساط فتنه و فتنه گران را برچیدند و این، نشان از آگاهی، بصیرت و روح انقلابی آنان است.

 

عباسیبا بیان اینکه تا زمانیکه روحیه استقلال طلبی و هویت انقلابی در مردم وجود دارد، با جان و دل از ولایت به‌عنوان یکی از واجبات و تکالیف دینی دفاع می‌کنند خاطرنشان ساخت: دشمنان جز عقب نشینی و ناامیدی، راهی ندارند و عزت نظام، در گرو همین بصیرت و در صحنه بودن است تا انقلاب به اوج شکوفایی برسد.

کد خبر 1132523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha