مردم فارس بیش از ۱۶ میلیارد تومان در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند

بذرافشان گفت: نزدیک به ۱۷۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد داریم که در هشت ماهه اول سال بیش از ۱۶ میلیارد تومان در قالب صدقات مردم فارس، به نیازمندان کمک کردند و در مجموع مردم بیش از ۱۵۷ میلیارد تومان کمک نقدی به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (پنج شنبه 9 دی) در مراسم رونمایی از سامانه QR صدقات کشور که در شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه استان فارس یکی از استان های پیشرو در امور خیر است، گفت: مردم استان فارس هم در پرداخت صدقات به خوبی فعال بوده اند و فارس جز استان ها برتر در پرداخت صدقات محسوب می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس اضافه کرد: با توجه به کمبود اسکناس و سکه در منازل و در راستای اعتماد سازی، تسریع در امر پرداخت صدقات و کمک بهتر به نیازمندان طرح QR صدقات در فارس به عنوان استان برتر در کشور، راه اندازی شد و از این به بعد مردم می توانند صدقات خود از طریق QR پرداخت کنند.

وی اظهار کرد: تا امروز استان فارس به عنوان استان اول در حوزه QR معرفی شده است و قریب به 400 هزار صندوق صدقات مشترکان می توانند با نصب برچسب این QR روی در منازل، آپارتمان ها و در منازل صدقات خود را واریز کنند و یا با نصب اپلیکیشن مخصوص روی گوشی و یا استفاده از لینک QR روی گوشی های اندروید، کمتر از یک دقیقه نسبت به پرداخت صدقات در این شیوه نوین و با کارت های عضو شتاب داشته باشند.

بذرافشان گفت: نزدیک به 170 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد داریم که در هشت ماهه اول سال بیش از 16 میلیارد تومان در قالب صدقات مردم فارس، به نیازمندان کمک کردند و در مجموع مردم بیش از 157 میلیارد تومان کمک نقدی به نیازمندان کمک کردند که غیر از کمک های کالایی به حساب آمده است.

کد خبر 1132527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha