نهم دی سالگرد حماسه بسیار عظیمی است/ ما باید هوشیاری خودمان را حفظ کنیم

حجت الاسلام کیائی گفت: نهم دی سالگرد حماسه بسیار عظیمی است که ملت ایران در سال ۸۸ بعد از آن که فتنه گرانِ از خارج تغذیه شده، کشور ما را به آشوب کشیده و امنیت کشور را به خطر انداختند.

حجت الاسلام والمسلمین «محسن کیائی» با گرامیداشت نهم دی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: نهم دی سالگرد حماسه بسیار عظیمی است که ملت ایران در سال 88 بعد از آن که فتنه گرانِ از خارج تغذیه شده، کشور ما را به آشوب کشیده و امنیت کشور را به خطر انداختند.

 

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان افزود: فتنه گران در حقیقت شیرینی انتخاباتی که اکثریت جامعه آن شرکت کرده بودند را به تلخی تبدیل کردند و آنگاه بود که مردم نتوانستند این همه فتنه و ناامنی را تحمل کنند، لذا وظیفه ایمانی و انقلابی احساس کرده و به میدان آمدند و میلیون ها نفر در مقابل فتنه گران صف آرایی نموده و طومار فتنه گری را برچیدند.

 

وی ادامه داد: روز نهم دی، روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت نام گرفته و اینکه مقام معظم رهبری تأکید می فرمایند: دشمن هیچگاه از دشمنی خودش دست برنداشته و یقیناً بصیرت و دیدگاه نافذی که در ملت عزیز ما ایجاد شده، اجازه نخواهد داد فتنه گران در سال های آینده فتنه ای مشابه فتنه سال 88 ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام کیائی تاکید کرد: ما باید هوشیاری خودمان را حفظ بکنیم و در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در صحنه باشیم و با کمک خداوند تبارک و تعالی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پیروزی نهایی خواهد رسید.

 

 

کد خبر 1132534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha