برگزاری مسابقه نقاشی و دل نوشته در تفرش

شعبانی از برگزاری مسابقه نقاشی و دل نوشته به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی خبر داد.

«ابراهیم شعبانی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تبیین سیره و منش این بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی بر همگان واجب است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم تفرش با اشاره به اینکه این ایام فرصت مناسبی برای تبیین سیره و منش ایشان در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان است، افزود: کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم تفرش برنامه های مختلفی را در این راستا برگزار می کند.

 

وی برگزاری مسابقه نقاشی و دل نوشته را از جمله این برنامه ها دانست و ادامه داد: این مسابقه با موضوع «حاج قاسم، قهرمان ملی، اسطوره ایرانی» ویژه دانش آموزان 7 الی 14 سال برگزار می شود.

 

شعبانی به محوره های این مسابقه اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان می بایست آثار خود را در محورهای حاج قاسم، قهرمان ایران زمین، حاج قاسم دوست داشتنی، حاج قاسم، نابودگر داعش، ما سلیمانی هستیم، فرمانده بزرگ اسلام، حاج قاسم و ولایت و بصیرت، مکتب سلیمانی و حاج قاسم و فرزندان شهدا تهیه کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله به شرایط شرکت در مسابقه اشاره کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست در ایستگاه نقاشی و دلنوشته«فرزندان حاج قاسم» که در مصلای ولایت تفرش در روز دوشنبه 13 دی 1400 برگزار می شود، حضور یابند.

 

وی اضافه کرد: این برنامه به همت و همکاری کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم تفرش و با مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش برگزار می شود.

کد خبر 1132541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha