روز ٩ دی  خنثی کننده توطئه های دشمنان، نظام سلطه و خواص بی بصیرت  بود

محمودی اصل گفت: اهمیت روز ٩ دی برابر با یوم الله های مهم ایران است که خنثی کننده توطئه های دشمنان، نظام سلطه و خواص بی بصیرت کشور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین گرامی داشت یوم الله ٩ دی امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، شورای اداری و تامین شهرستان لنده در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد. 

 

حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» در این آئین با گرامی داشت یوم الله ٩ دی و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حاج قاسم سلیمانی، گفت: ٩ دی، روز بصیرت و ولایت مداری ملت با رهبری است. 

 

امام جمعه شهرستان لنده اظهار کرد: اهمیت روز ٩ دی برابر با یوم الله های مهم ایران است که خنثی کننده توطئه های دشمنان، نظام سلطه و خواص بی بصیرت کشور بود. 

 

وی افزود: حماسه ملت ایران باعث شد تا خون تازه ای در رگ های انقلاب اسلامی جریان پیدا کند و بصیرت افزایی جامعه را دوچندان کند. 

 

حجت الاسلام محمودی اصل یادآور شد: ملت ایران غبار فتنه را بار دیگر از سر کشور زدوده، ولی باید بدانیم که فتنه هیچ پایانی ندارد و باید در این راستا توجه ویژه ای به جهاد تبیین داشته باشیم. 

 

امام جمعه شهرستان لنده گفت: وقایع سال ٨٨ مصداق عینی فتنه بود و اگر کسی بخواهد آن را به یک دعوای سیاسی تشیبه کند، ساده اندیشی است؛ چرا که خود کشورهای غربی بر نقش خواص در این فتنه اشاره داشتند. 

 

وی افزود: نقطه آغاز فتنه ٨ ٨ طرح ادعای تقلب از سوی برخی از کاندیدای شکست خورده، یعنی میرحسین موسوی و کروبی بود که طرح تشکیل کمیته صیانت از آرا را مطرح می کردند و نظام را قبل از برگزاری انتخابات به تقلب محکوم می کردند و در روز انتخابات نیز کاندیدای مدعی قبل از بازشماری آرا، خود را برنده معرفی کرد که رای مردم خلاف آن را ثابت کرد و همین نقطه آغاز فتنه شد. 

 

محمودی اصل خاطرنشان کرد: گروه نخست که گروه فیلم نامه نویس های غربی بودند نیک می دانستند که حضور مردم در انتخابات جریان ساز خواهد بود، دست به توطئه زدند و گروه دوم بازیگران (موسوی و کروبی) این فتنه بودند و گروه سوم جریان های سیاسی و دامن زدن به مسائل بود و گروه چهارم نیز گروهی بودند که با به آشوب کشاندن صحنه های خیابانی و همکاری غربی ها به دنبال ساقط کردن دولت بودند و گروه آخر مجریان خیابانی و ارازل و اوباش بودند که خسارات جبران ناپذیری به کشور و ملت زدند. 

 

امام جمعه لنده اظهار کرد: القای تقلب به ملت باعث شد که رمز فتنه کلید بخورد و مردمی که متوجه این دروغ شده بودند، با خطبه رهبری در سال ٨٨ خنثی کننده این فتنه بود. 

 

وی ادامه داد: در گام بعدی تخریب هدفمند نهادهای انقلابی و چهره های شاخص نظام توسط فتنه گران داخلی و خارجی از تلاش های فتنه گران بوده است. 

 

محمودی اصل یادآور شد: دشمن به بی ثبات سازی سیاسی و تقویت گروه های ترویستی در منطقه، نا امنی در مرزها، جنگ نرم و تغییر نگاه مردم و تغییر الگوی رفتاری مردم و حتی تغییر نظام را طراحی کردند. 

 

امام جمعه شهرستان لنده گفت: تا قبل از انتخابات ٨٨ آمریکا خیلی خوب عقب نشینی کرده بودند که بعد از انتخابات نیز کشورهای غربی نیز آشوب های داخلی را بهانه ای برای فشار بر ایران اعمال کردند. 

کد خبر 1132546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha