دشمنان علیه کشور فتنه‌های عظیم فرهنگی راه انداخته‌اند

حجت الاسلام هادی صادقی گفت: ولایت الهی، مهم‌ترین هدفی است که آماج حملات فتنه‌گران قرار گرفته و بیشترین حمله را به این محور خیمه نظام می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،‌ حجت‌الاسلام هادی صادقی  امروز (9 دی) در مراسم بزرگداشت 9 دی در همدان گفت: ۹ دی برخاسته از عاشوراست و در فتنه سال ۸۸ اصل دین و دیانت و تشیع مورد هدف بوده است.

 

رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور با بیان اینکه فتنه‌های منافقین امروز در فضای مجازی آشکار شده است خاطرنشان کرد: امروز آنچه اهمیت بیشتری دارد این است که بدانیم اصل و اساس انقلاب ما ولایت الهی است که حاکم بر این کشور و سابقه تاریخی این جمعیت‌هاست.

 

وی افزود: بدون تردید این راه ادامه دهنده مکتب عاشورایی است که عاشقان الهی در پیش گرفتند تا آن را به انقلاب بزرگ مهدی موعود؛ حضرت ولیعصر (عج) گره زده و خداوند را خشنود سازند.

 

وی با بیان اینکه ۹ دی از عاشورا تغذیه شده و برخاسته از نهضت حسینی است، تصریح کرد: اینروز برخاسته از عاشوراست و در فتنه سال ۸۸ اصل دین و دیانت و تشیع مورد هدف بوده است.

 

وی ابراز داشت: ولایت الهی، مهم‌ترین هدفی است که آماج حملات فتنه‌گران قرار گرفته و بیشترین حمله را به این محور خیمه نظام می‌زنند.

 

وی خاطرنشان کرد: ۹ دی آزمون الهی بود که ملت ایران با سربلندی از آن بیرون آمدند و خداوند عطیه عزت و استقلال را ارزانی آنها قرار داد، چنان که با قدرت در حال فتح دروازه‌های جهانی و خلق تمدن نوین اسلامی هستند.

 

حجت‌الاسلام صادقی تصریح کرد: اتفاقات بسیار تلخ دوران فتنه، آخرین ترکش خود را در عاشورا انداخت و باعث مرگ خود شد چون مردم تحمل نکردند که به ساحت مقدس حضرت ابی‌عبدالله(ع) توهین شود.

 

وی با بیان اینکه امروز برخی تلاش می‌کنند مردم را ناراضی جلوه داده و به خیابان بکشند افزود: نگذارید دولتی که تازه روی کار آمده را تخریب کنند بلکه حمایت کنید تا مشکلات به تدریج حل شود زیرا در این راه صبر و حوصله و ایستادگی لازم است.

 

وی با بیان اینکه ما باید پیوند خود را با اباعبدالله‌الحسین(ع) محکم کنیم و فرزندان خود را با حماسه حسینی پیوند دهیم، مطرح کرد: دشمن همه هستی ما را نشانه گرفته و به کم‌تر از گرفتن دین ما قناعت نمی‌کند و در سال ۸۸ فقط برای ریاست جمهوری دعوا نمی‌کرد بلکه اصل دین و دیانت و تشیع مورد هدف بوده است.

 

معاون رئیس قوه قضائیه ادامه داد: دشمنان هدفشان را به صراحت بیان کردند که سرنگونی نظام بود و راه آن، اتصال به ضدانقلاب داخلی و غربگرایان بود. هروقت غرب‌گرایان و طرفداران تفکر لیبرال غربی قدری در این کشور جان گرفتند، غربی‌ها خوشحال می‌شوند.

وی با بیان اینکه فتنه‌های منافقین امروز در فضای مجازی آشکار شده است خاطرنشان کرد: امروز آنچه اهمیت بیشتری دارد این است که بدانیم اصل و اساس انقلاب ما ولایت الهی است که حاکم بر این کشور و سابقه تاریخی این جمعیت‌هاست.

کد خبر 1132553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha