برترین کار در حوزه تحقق عدالت خدمت به محرومین است

خاکسار قهرودی گفت: آنچه که در تعبیر جدید حضرت آقا به عنوان زنجیره تمدن سازی مطرح می شود، تحقق واقعی و حقیقی عدالت اجتماعی است و برترین کار در حوزه تحقق عدالت خدمت به محرومین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مصطفی خاکسار قهرودی» امروز پنج شنبه (۹ دی) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی که در زائرسرای کرامت مشهد برگزار شد؛ ضمن تسلیت ایام دهه فاطمیه و گرامیداشت حماسه نهم دی و سالروز شهادت حاج قاسکم سلیمانی بیان کرد: حماسه نهم دی تبلور و تجسم ایمان و حضور دشمن شکنی مردم و تجدید میثاق و وفاداری مردم با ولایت بود. مردم در این روز در اطاعت از پیامبران و آموزه های دینی و رهبر معظم انقلاب حضور پرشور در حماسه نهم دی داشتند.

 

قائم مقام رئیس کمیته امداد به ایام فاطمیه و روز بصیرت اشاره کرد و افزود: آنچه در ۹ دی همزمان با روز بصیرت اتفاق افتاد، ایمان و حضور مصلحانه و قدرشناسی از برخورداری از دین و انقلاب بود و آنچه که در پس این حادثه و حواث مشابه آن از ابتدا تاکنون نقش آفرینی کرد به عنوان سرمایه انسانی، خدمت به مردم آن‌چیزی است که برای ما باقی می ماند . 

 

وی با بیان اینکه مردم از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در تمام صحنه ها و حادثه ها برای دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته اند؛ افزود: ما مسئولین نیز باید یه پاس همراهی مردم با انقلاب اسلامی و در تبعیت از پیامبران و اولیای الهی که حمایت از محرومین را باید در اولویت کارهای خود قرار دهیم و به اعتقاد بنده خدمت در کمیته امداد و رسیدگی به امور محرومان، خدمتی است که همه امدادگران به آن می بالند. 


خاکسار قهرودی بیان کرد: آنچه که در تعبیر جدید و بروز حضرت آقا به عنوان زنجیره تمدن سازی مطرح می شود این است که در مراحل مختلف آن به ویژه در مرحله تشکیل کشور اسلامی، تحقق واقعی و حقیقی عدالت اجتماعی است و برترین کار در حوزه تحقق عدالت خدمت به محرومین است نعمتی که همه خدمتگذاران باید به آن ببالند و انجام درست این می تواند رسالت بزرگ تحقق عدالت اجتماعی را که بر عهده پیامبران الهی است را به همراه داشته باشد و تحقق کامل عدالت اجتماعی تحقق خدمت خالصانه به مردم و مستضعفین است.

 

وی با بیان اینکه نظام در ارائه خدمت به محرومین و جاماندگان از حقوق آنها حمایت می کند؛ گفت: امنیت یکی از بزرگترین نعمت های کشور است و نعمت دیگر در قافله مسؤلیت کشور، خدمت به مردم است و در این جهت نیازمند به همیاری و همکاری همه مسولین هستیم. 


قائم مقام رئیس کمیته اظهار کرد: کار امداد، امداد به حیات و احیای اجتماعی نظام است و احیای نظام در گرو خدمت اجتماعی است که نیازمند همراهی مردم و مسولین است. 

 

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از ازحمات حبیب الله آسوده بابت خدمات خود در این چند سال؛ از رضا سلم آبادی به عنوان فردی خدمت  گذار صدیق و کارکشته یاد کرد.

کد خبر 1132562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha