ملت ایران تا ظهور امام زمان از این انقلاب محافظت می‌کنند

نایب‌ رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه عظیم مردمی، فتنه ۸۸ را خاموش کرد و منافقان متوجه شدند که ملت ایران تا ظهور امام زمان از این انقلاب محافظت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی» امروز در مراسم گرامیداشت 9دی که در مصلی ارومیه برگزار شد، گفت: بصیرت، سپر دفاعی در مقابل بدخواهان انقلاب اسلامی است و باید روز به روز تقویت شود.

 

نایب‌ رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی افزود: تا زمانی که خون شهدا پرچم این کشور را رنگین کرده و شهیدانی چون باکری، حججی، همت و سلیمانی داریم و رابطه بین امام و امت مستحکم است، هیچ کس نمی توان به انقلاب اسلامی آسیبی برساند چرا این مردم بصیر و آگاه همراه پشتیبان انقلاب هستند.

 

وی با بیان اینکه، دروغ بزرگ تقلب در انتخابات عامل اصلی فتنه سال ۱۳۸۸ شد، گفت: دشمنان در تمامی مواقع نقشه کشیده بودند تا به انقلاب ضربه بزنند اما حماسه حضور مردم در آیین تشییع امام راحل دشمنان را مایوس کرد و به همین خاطر دشمنان قصد فتنه های دیگری کردند ولی باز هم توطئه ها خنثی شد.

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقام والای ولایت در این مساله از رای مردم صیانت کرد و این در حالی بود که دشمنان قصد داشتند تا خط بطلانی بر ۴۰ میلیون رای مردمی بکشند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه بصیرت رکن اصلی مقابله با فتنه است، افزود: ادامه دادن راه خط ولایت و عمل به رهنمودهای ولایت بصیرت لازم را در اختیار فرد قرار می‌دهد ومانع گمراهی می‌شود.

 

وی اضافه کرد: اقدام به موقع ملت بزرگ ایران و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری در این حرکت نقش عمده و بسزایی داشت.

 

نایب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با تسلیت سالروز شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اضافه کرد: خون بهای شهید سلیمانی راندن امپراتوری آمریکا از تمام بلاد اسلامی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با بیان اینکه باید باید سلطه آمریکا در منطقه از بین برود تا در این صورت خون بهای شهید سلیمانی تحقق یابد، تصریح کرد:که خوشبختانه شاهد تحقق این مهم در جوامع اسلامی هستیم.

این مسوول عنوان کرد: پیگیری حل مشکلات تورم، حقوق، حذف یارانه‌های پنهان و آشکارسازی یارانه‌ها، مسکن و عواملی از این قبیل از جمله مسائلی است که مورد پیگیری مجلس است.

کد خبر 1132571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha