اورژانس کشور در ایام پاندمی کرونا، ۱۹ شهید را تقدیم کرده است

میعادفر، با بیان اینکه اورژانس کشور در ایام پاندمی کرونا، ۱۹ شهید را تقدیم کرده است گفت: در همین راه بیش از نیمی از پرسنل ما که بالای ۱۰ هزار نفر می‌شوند نیز به این بیماری مبتلا شدند اما هیچگاه خدمات اورژانس متوقف نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «جعفر میعادفر» امروز (پنج شنبه ۹ دی) در سی و پنجمین نشست سراسری ۲ روزه روسای مراکز اورژانش کشور، ضمن تقدیر از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: ما امروز در سرزمینی گام نهادیم که مقدس است و هزاران شهید و جانباز را تقدیم نظام کرده است، این شهدا از مردم خوزستان قهرمان تا دورترین روستاهای سراسر کشور گستردگی دارند، عزیزانی که برای عزت انقلاب جان خود را تقدیم کردند.

 

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه بعد از تشکیل دولت جدید و بهبود شرایط کرونایی، اولین جلسه را در این منطقه داشتیم تا با شهدا پیمانی دوباره ببندیم و به ایشان بگوییم که راه شما همچنان تداوم دارد افزود: ما نیز آنچه در توان داریم را در پیشبرد نظام و خدمت به مردم به کار می‌بندیم.

 

وی با تاکید بر اینکه اورژانس کشور در ایام پاندمی کرونا، ۱۹ شهید را تقدیم کرده است ادامه داد: یکی از همین شهدا از دانشگاه علوم پزشکی آبادان است و در همین راه بیش از نیمی پرسنل ما که بالای ۱۰ هزار نفر می‌شوند نیز به این بیماری مبتلا شدند اما هیچگاه خدمات اورژانس متوقف نشد.

 

میعادفر خاطرنشان کرد: اگر بخواهم نقش فوریت‌های پزشکی را در ایام دفاع مقدس متصور شوم، عزیزان جهاد سازندگی در ذهن من نقش می‌بندد، بزرگانی که سنگرسازان بی‌سنگر بودند.

 

وی با بیان اینکه همکاران بنده در جبهه فوریت‌های پزشکی، بدون خاکریر وارد فضای خدمت می‌شوند و در زمان خدمات‌رسانی مامن و محافظی ندارند و به این خدمت به مردم نیز افتخار می‌کنیم گفت: ما امروز اینجا جمع شدیم تا پیمان ببندیم و قسم بخوریم که در این روزهای سخت کشور -که بحران اقتصادی و هجمه‌های بین‌المللی زیادی را در خود دارد- زحمت بیشتری بکشیم تا در گرفتاری‌های مردم مرهمی بر زخم‌های ایشان باشیم.

 

در ادامه نیز «شکرالله سلمان زاده» عنوان کرد: این فضا حال و هوای راهیان نور و دفاع مقدس را متبلور می‌سازد و دکتر میعادفر و عزیزان اورژانس کشور این افتخار را به ما دادند تا بتوانیم میزبان این رویداد باشیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن خیرمقدم به دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، افزود: امیدوار هستم که حضور ایشان در این جلسه شروع‌کننده دوباره حرکت خیل عاشقان راهیان نور باشد و شاهد حضور دلدادگان طریقت نور بعد از ۲ سال در منطقه باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه مایه مباهات ما است که نقش کوچکی را در حفظ سلامت راهیان نور داریم تصریح کرد: در راهپیمایی بزرگ اربعین اباعبدالله نیز علی‌رغم آنکه آمادگی حضور میلیونی عاشقان زایر سید و سالار شهیدان را نداشتیم اما در ۴۸ ساعت شرایطی مهیا شد که زوار به دیار عشق بروند و غربالگری آنها در مسیر برگشت نیز به خوبی انجام شد و شاهد هیچگونه طغیان کرونایی در کشور بعد از آن نبودیم.

 

سلمان زاده یاد آور شد: بدون تردید این مهم ماحصل تلاش عزیزان ما در اورژانس خوزستان، در مرزهای شلمچه و چذابه و همچنین استان ایلام بود.

 

کد خبر 1132573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha