مدیریت شهری در خدمت اهداف کمیته امداد است

ارجائی گفت: مجموعه مدیریت شهری در خدمت اهداف کمیته امداد خواهد بود و تمام تلاش ما این است که فاصله طبقاتی را کاهش دهیم و مستضعفین به عنوان افراد تاثیرگذار انقلاب بنیه آنها قوی تر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید عبدالله ارجائی» پنج شنبه (9 دی) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی که در زائرسرای کرامت مشهد برگزار شد؛ بیان کرد: از نظر کارشناسان منابع قدرت چند چیز است، برخی معتقدند منبع اصلی قدرت ثروت است و هر کسی بنیه اقتصادی بهتری داشته باشد قویتر است، برخی معتقدند منبع اصلی قدرت علم است و هر که دانا تر تواناتر بود و هر کشوری از نظر علمی پیشگام تر قوی تر است.


شهردار مشهد مقدس افزود: برخی نیز معتقدند منبع اصلی قدرت سیاست است و مکارتر قوی تر است که در اینجا استکبار و استثمار شکل گرفت و اصل قدرت روباه پیر از این حیث است، برخی هم معتقدند منبع اصلی قدرت فرهنگ است و فرهنگ قویتر حاکم تر است و برخی زور و بازو و یا جمعیت بیشتر را قدرت می دانند.


وی تصریح کرد: اما منبع قدرت بعد از قدرت لایزال الهی در این دنیای مادی ما منابع انسانی است و اگر سرمایه انسانی وجود نداشته باشد ثروت، علم و دانش و منابع نظامی و انتظامی راهگشا نخواهد بود اینها مقوم و پیشراه هستند.

 

ارجائی حبیب الله آسوده را یکی از بهترین مدیران استان دانست و افزود: مجموعه مدیریت شهری در خدمت اهداف کمیته امداد خواهد بود و تمام تلاش ما این است که فاصله طبقاتی را کاهش دهیم و مستضعفین به عنوان افراد تاثیرگذار انقلاب بنیه آنها قوی تر شود.

 

کد خبر 1132585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha