ابعاد مختلف فتنه ۸۸ باید بازخوانی شود

حجت الاسلام عادلی ۹ دی را روز میثاق با امام (ره) و ولایت دانست و گفت: ابعاد مختلف فتنه ۸۸ باید بازخوانی شود تا دوباره درگیر فتنه دشمن نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «ولی عادلی» امروز (پنجشنبه، 9 دی) در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در مصلی بندرانزلی برگزار شد اتفاقات این روز در سال 88 را حماسه ای ماندگار اعلام کرد و یادآور شد: مردم با بصیرت گیلان یک روز قبل از 9 دی نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کرده و این روز را به نام خود ثبت کردند.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان تنها راه نجات از فتنه گری فتنه گران را داشتن بصیرت و آگاهی دانست و اظهار داشت: دشمن با تبلیغات سوء مردم ایران را به خیابان ها کشید و با اغتشاشات نظم عمومی را برهم زد تا نظام اسلامی باشکست و نابودی روبرو شود.

 

وی با بیان اینکه به لطف پروردگار و رهبری انقلاب مردم به خیابان ها آمدند و کار دشمن را یکسره کرده و طومار دشمن را در هم پیچیدند گفت: بصیرت مردم ایران مثال زدنی است، رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری توطئه ها را نابود کرد و این حماسه یک حرکت مردمی و خودجوش بود.

 

حجت الاسلام عادلی تشویش اذهان عمومی و ایجاد شکاف بین مردم و نظام، امیدواری مردم به دشمنان داخلی، خسارت مالی و مادی فراوان، تخریب چهره ها و شخصیت ها و مراکز قانونی نظام، بازی با حیثیت نظام در خارج از کشور، افزایش امید دشمن به ایجاد بی ثباتی بعنوان یک جریان برانداز و باج‌خواهی دشمن در انرژی هسته ای را برخی از آثار فتنه اعلام و تصریح کرد: ابعاد مختلف فتنه 88 باید بازخوانی شود تا دوباره درگیر فتنه دشمن نشویم.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در فکر فتنه گری است لذا ملت ایران باید هوشیار و بصیر باشد تا در دام آنها گرفتار نشود، تاکید کرد: خسارتی که در جریان فتنه بر کشور ایران وارد شد بیش از خسارت هشت سال جنگ تحمیلی بوده است. اگر امروز مردم ما از تورم و گرانی رنج می برند بخش اعظم آن مربوط به جریان فتنه است.

 

حجت الاسلام عادلی خواستار دادگاهی شدن سران فتنه شد و اظهارکرد: حماسه 9 دی روز میثاق با امام (ره) و امت با ولایت است و مردم می خواهند سران فتنه دادگاهی شوند. آنها برای خواسته های نفسانی و دنیایی خود آسیب های جدی بر نظام و مردم تحمیل کردند حال می بایست پاسخگو باشند. 

 

وی خاطرنشان کرد: مردم خون جوانان خود را برای انقلاب نثار کردند هنوز هم تاوان می دهد لذا تنها راه نجات از فتنه داشتن بصیرت و آگاهی‌ است که مردم ایران اسلامی دارند.

کد خبر 1132599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha