دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و ولایت فقیه بود

حجت الاسلام رضایی گفت: دشمنان با توطئه های خود می خواستند بین امام و امت از طریق فتنه ۸۸ فاصله بیندازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه امروز در مراسم بزرگداشت ۹ دی که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در فتنه سال ۸۸ دشمنان می‌خواستند مردم و رهبری نظام را از هم جدا کنند.

 


حجت الاسلام علی رضایی ادامه داد: به تعبیر رهبری یکی از مظلومیت های نظام این است که برخی ها که از مسیر این نظام به جایی رسیده بودند می آیند مقابل انقلاب، اپوزیسیون نظام می شوند و در مقابل آن می ایستند.

 


به گفته وی، در سال ۸۸ و پس از آن در سالگرد ۹ دی مردم ثابت کردند که پای نظامشان ایستاده‌اند و در تبعیت از رهبری در پیمودن انقلاب، بهانه به دشمنان نمی دهند و همان افراد و اشخاص دوباره در سال ۸۸ میدانداری کردند و وقتی مردم دیدند که عده ای برای نظام و انقلابشان نقشه می کشند، حماسه ۹ دی را رقم زدند.

 


این مسئول به شاخصه های فتنه سال ۸۸  اشاره کرد و گفت: فتنه گران محبوب جامعه اند، شهرت دارند و از خود راضی و خود رأی هستند و درسال ۸۸ سناریو این بود که با ادعای پیروزی و تقلب در انتخابات مردم را به خیابان بریزند و ناامنی ایجاد شود.

 


رضایی با اشاره به اینکه رهبری سعه صدر به خرج دادند و در خطبه های نماز جمعه بصیرت دادند، گفت: اما از آنجا که اهل فتنه بی حیا هستند به هیچ مرزی پای بند نیستند. عکس امام و رهبری را پاره وبه اسلام اهانت کردند و بیرق عزای امام حسین (ع) را در تهران به آتش کشیدند و در مجلس عزای سیدالشهدا (ع) پایکوبی کردند.

 


مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه با این کار فتنه گران، حجت بر همه تمام شد، افزود: ملت ما با بصیرت تشخیص دادند و یکپارچه به میدان آمدند و این تجمع برای انقلاب و نظامشان بود نه برای حمایت از گروه و شخص و گروه خاصی نبود.

 


وی گفت: اسلام، در صحنه بودن مردم و رهبری حضرت امام (ره) از ارکان پیروزی و استمرار انقلاب است و دشمن در صدد است تا این سه رکن را از هم جدا کند و در سال های نخست انقلاب جنگ را بر ما تحمیل کردند، ولی ما در جنگ به عزت رسیدیم و ابهت استکبار را شکستیم و دشمن به نتیجه نرسید.

 


رضایی با اشاره به اینکه مردم ۹ دی به میدان آمدند تا بگویند همچون یاران امام حسین (ع) تا جان در بدن دارند، پشتیبان ولایت و ارزش‌های انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: این انقلاب یاران وفاداری دارد که تا پای جان برای این نظام تلاش می‌کنند که یکی از این افراد، شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

 

کد خبر 1132609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha