لزوم ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی مناسب در پردیسان/اولویت ما ارائه خدمات عمومی به مردم است

اسماعیلی با بیان اینکه اولویت ما در پردیسان، ارائه خدمات عمومی است، گفت: زیرساخت‌های فرهنگی در پردیسان کم است و باید اعتباراتی برای ایجاد این زیرساخت‌ها در نظر گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمد مهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (پنجشنبه، 9 دی) در سفر به استان قم، از مصلی پردیسان بازدید کرد.

 

در جریان این بازدید، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان دیدار کرد و با مسائل و مشکلات شهر و مصلی پردیسان آشنا شد.

 

اسماعیلی با هیئت همراه در نماز جماعت ظهر و عصر که در مصلی پردیسان برگزار شد، شرکت و پس از نماز جماعت با مردم دیدار کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا حامدی» در حضور نمازگزاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و گرامیداشت ایام الله 9 دی و قدردانی از حضور مردم پردیسان در این جلسه، عنوان کرد: در این روز میزبان نماینده رئیس جمهور هستیم که مشکلات و مسائل مربوط به شهر پردیسان منعکس و نامه‌های مردم تحویل داده شد.

 

امام جمعه قم اظهار امیدواری کرد که سفر رئیس جمهور و هیئت وزرا به استان قم، سفر مبارک و منشأ خیرات و برکات باشد و این دولت خدمتگزار و انقلابی در انجام مأموریت‌های محوله موفق باشد.

 

«محمد مهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام غمبار فاطمیه و گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید سلیمانی، عنوان کرد: روز نهم دی، روز بصیرت مردم انقلابی است که فتنه چند ماهه استکبار و استعمار را به شکست کشاندند و انقلاب اسلامی و رهبری حکیم و فرزانه را یاری کردند.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با قدرت و استحکام مسیر نورانی خود را ادامه می‌دهد، گفت: ما امروز در کنار رئیس جمهور مهمان مردم استان قم هستیم و به نمایندگی از رئیس جمهور در برخی مناطق از جمله در پردیسان حاضر شدیم.

 

اسماعیلی تصریح کرد: شهر پردیسان همانند هر شهر جدید، مسائل و مشکلات زیرساختی و عمومی دارد که محل نگرانی و جدی مردم پردیسان است.

 

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده توسط آیت الله حامدی امام جمعه پردیسان، گفت: ما در دولت مردمی وعده‌های نامربوط نمی دهیم و آنچه می‌گوییم انجام می‌دهیم، لذا اولویت ما در خدمت‌رسانی، خدمات عمومی در شهر است تا مردم احساس رضایتمندی کنند.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لزوم تدبیر بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای انجام زیرساخت‌ها و فعالیت ها، تصریح کرد: یکی از موارد مورد توجه در این سفر، توجه به وضعیت مصلی پردیسان است که باید تکمیل شود.

 

اسماعیلی با تأکید براینکه شهر پردیسان شهر فرهیخته و نخبه ای است و باید در تراز نخبگی قرار گیرد، اظهار داشت: در این شهر باید زیرساخت‌های فرهنگی مناسبی در نظر گرفته شود.

 

وی عنوان کرد: زیرساخت‌های فرهنگی پردیسان بسیار کم است و چون شهر جدیدی است باید چند پروژه جدید را در این جا شروع کنیم که امید است این سفر به عنوان خاطره ماندگار در اذهان مردم پردیسان ثبت و ضبط شود.

 

کد خبر 1132621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha