حفظ نظام اسلامی هدف و وظیفه همه ی ملت ایران است

حاجی بابایی گفت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت هدف و وظیفه همه ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حمیدرضا حاجی‌بابایی» در آئین گرامیداشت نهم دی‌ماه که در مصلی بیت‌المقدس اراک، برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: ملت ایران، ملتی ولایتمدار و انقلابی هستند که این مهم را بارها و بارها در صحنه های مختلف با حضور آگاهانه و به موقع خود در صحنه نشان دادند.

 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما لایه‌های گوناگون دارد که یک لایه آن مسئولان و دولت هستند، بیان کرد: اگر افرادی انتقادی یا اعتراضی به این لایه داشته باشند پذیرفتنی است، ولی لایه بعدی که خط قرمز ملت ایران است، انقلاب اسلامی، آرمان‌های انقلاب، عاشورا، تاسوعا و کربلا است که در اینجا اگر فرد یا گروهی با دیدگاهی، بخواهد آن را تضعیف کند، آحاد مردم وارد صحنه می‌شوند و حماسه‌ای همچون یوم الله ۹ دی را خلق می کنند.

 

وی ۹ دی را روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: در روز ۹ دی سال 88 مردم احساس کردند به اصل و قلب نظامشان حمله شده و بر همین اساس یکپارچه و آگاهانه به خیابان‌ها آمدند و از نظام اسلامی صیانت کردند.

 

این مقام مسئول هوشیاری و آگاهی در برابر توطئه های دشمنان را ضروری دانست و بیان کرد: ملت ایران همواره آگاه وهوشیار هستند و با حضور و مشارکت در همه صحنه های سیاسی، اجتماعی و ... توطئه‌های دشمنان را خنثی می کند.

 

وی با اشاره به اینکه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدف همه ملت است، خاطر نشان کرد: هرکار و عملی که نظام را حفظ می کند ولایی و کاری که نظام را تضعیف می کند غیر ولایی است.

 

این مقام مسئول در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: شهید سلیمانی الگوی کاملی از یک انسان ولایتمدار و انقلابی بود که با ایثار و از خودگذشتگی در صحنه های مختلف حضور فعال داشت.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حرکت در مسیر سیره و منش شهدا امری ضروری است و نسل جوان و نوجوان ما باید ادامه دهنده راه این بزرگ مردان باشند.

ایجاد اشتغال برای جوانان از مهمترین اولویت های دولت

 

حاجی بابایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دولت ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال در بودجه سال آینده پیشنهاد داده است، گفت: علاوه بر این، ۱۵۰ هزار میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات بانکی به این مهم اضافه می‌شود که سهم هر استان از آن دست کم، ۲۰ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود.

 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اختصاص این بودجه را گام بلندی در جهت حل مشکل بیکاری دانست و افزود:  آغاز عملیات ساخت چهار میلیون واحد مسکن در سال آینده و ایجاد سه هزار و ۵۰۰ عنوان فرصت شغلی از دیگر اقدامات دولت خواهد بود.

 

وی به تلاش های شبانه روزی دولت در راستای رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و ... و بهبود شرایط اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات نیازمند همدلی و همراهی همگانی و حمایت همه جانبه از دولتمردان است.

 

این مقام مسئول به هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود:  مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه در سایه این هدایت ها تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط اقتصادی کشور به کار گرفته اند و با تمهیداتی که دولت در بودجه به کار گرفته است، بدون شک سال آینده شرایط معیشتی و اقتصادی مردم بهتر خواهد شد.

 

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه ملت ایران با وجود تمام مشکلات پای انقلاب و ارزش های آن ایستاده اند، خاطر نشان کرد: امروز به واسطه تحریم های ظالمانه دشمنان مشکلات اقتصادی بسیاری برای مردم به وجود آمده است اما مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی پای ارزش های انقلاب ایستاده اند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم قعطنامه ای در 6 بند قرائت شد و حاضران در این مراسم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل  و خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است، مهر تایید بر انقلاب و ارزش های آن زده و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

کد خبر 1132631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha