رویکرد دولت سیزدهم بر مشارکت مردم است/سیره علوی در زندگی سردار دلها

مرتضوی در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه نجف آباد گفت: رویکرد دولت سیزدهم بر مشارکت مردم در بخش های مختلف و شفافیت در عملکرد تا حد امکان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، «سید رضا مرتضوی» در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه نجف آباد به مناسبت های این روزها، جایگاه نجف آباد و انتصاب مدیران اشاره کرد و اظهارداشت: رویکرد مردمی، فساد ستیزی، شفافیت در عملکرد و ایجاد امیدواری در بین مردم همسو با سیاست های کلی دولت در استان اصفهان هم وجود دارد.

 

استاندار اصفهان افزود: فساد ستیزی متفاوت با دولت پاک است چرا که مدیران پاک دست سعی بر حفظ بیت المال دارند اما فساد ستیزی علاوه بر این موضوع وضعیت را رصد و با فساد مبارزه می کنند.

وی روحیه جهادی و انقلابی مدیران جدید دولت را عاملی برای رفع مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: فرمانداران وارد یک اردوی جهادی شده اند که استراحت کمتری دارند و باید شبانه روزی برای این مردم تلاش و همت کنند.

 

مرتضوی ادامه داد: محرومیت زدایی در نقاط مختلف با ایجاد مشارکت مردمی و استفاده از ظرفیت خیرین در برنامه های دولت است و با خدمت و کمک به مردم سعی بر ایجاد امیدواری و بازگرداندن سرمایه اجتماعی هستیم.

وی با اشاره به مجاهدت های مردم نجف آباد از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون گفت: وزارت کشور نگاه ویژه ای را به این خطه دارد و فرمانداری این شهرستان در حوزه سیاسی ویژه و معاون استاندار است.

 

سیره علوی در زندگی سردار دلها

 

استاندار اصفهان با اشاره به به دهه بصیرت گفت: نهم دیماه شکوه حضور مردم برای ایستادگی در برابر دشمنان بود که تلاش آن ها برای براندازی نظام را ناکام گذاشت.

وی ادامه داد: سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که خود یک مکتب بود و الگویی برای مدیران، فرصتی برای سیر در زندگی او است.

مرتضوی خاطرنشان کرد:‌ سیره علوی در زندگی سردار دلها دیده می شد که ایشان کارهای کوچک را فدای کارهای بزرگ نکرده و همه دغدغه های بزرگ و کوچک مثل حضرت علی(ع) که علاوه بر مدیریت، شب ها در کمک به نیازمندان پیشتاز بود، را مورد توجه قرار می داد.

در این جلسه موسی مباشری به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد معرفی و از تلاش های ۴۳ ماهه مجتبی راعی تجلیل شد.

کد خبر 1132637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha