مدیران از فرصت محدود مسئولیت برای خدمت به مردم استفاده کنند/درک نیازهای جوانان

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به ضروت خدمت به مردم و دوری از حواشی گفت: مدیران از فرصت محدود مسئولیت برای خدمت به مردم استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «مصطفی حسناتی« در آیین تکریم و معرفه فرماندار ویژه نجف آباد بر ضرورت خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و اظهارداشت: دوره مدیریت فرصت محدود و امکان اتلاف آن برای مسائل حاشیه ای نیست.

امام جمعه نجف آباد افزود: مدیران از فرصت محدود مسئولیت برای خدمت به مردم استفاده کنند و این نظام جمهوری اسلامی که در مسیر تعالی است را برای پیشرفت بیشتر راهبری کنند.

وی ادامه داد: شهدای زیادی برای امنیت و آرامش کشور فدا شده اند و مدیران باید نسبت به این مسئله دغدغه داشته باشند و نباید خون شهدا پایمال و مورد بی توجهی مسئولان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام حسناتی یادآورشد: عدالت و احترام به حقوق و دغدغه های مردم ضروری است و مردم نجف آباد افرادی متدین، خیرخواه، دلسوز هستند و تفاوت خادم و کسی که خیانت می کند را درک می کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان در این پست و جایگاه ها به دنبال خدمت باشند و حاشیه نروند و دغدغه رفع مشکلات را داشته باشند.

 

*درک نیازهای جوانان و لزوم رسیدگی به آن

 

امام جمعه نجف آباد با اشاره به شرایط کرونا و جان باختن بسیاری خاطرنشان کرد: در این سال ها خیلی ها از جمع مردم رفتن و شرایط بهتری شده و البته باید همکاری در رعایت اصول بهداشتی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: نیازهای جوانان در جامعه از نوع اشتغال، ازدواج و مسکن باید مورد درک و توجه و رسیدگی مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام حسناتی به دهه بصیرت و حماسه 9 دی اشاره و اضافه کرد: بیداری و هوشیاری ملت ایران بی نظیر است و همواره فتنه را سرکوب کرده اند.

کد خبر 1132657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha