قوای مسلح پشتوانه نظام و زینت جامعه هستند

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه قوای مسلح پشتوانه نظام و زینت جامعه هستند، گفت:هر چه برایشان کار کنیم اینکه نیروها شایسته و صالح باشند به امنیت و شرافت و نام و آوازه کشورمان خدمت کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی»امروز(۹دی) در نشست با حجت الاسلام «احمدرضا پورخاقان شاهرضایی» رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و نام شهید «مهران شوری‌زاده» و ۹ دی روز بصیرت، اظهار کرد: از ملت عزیز که بارها و بارها در مناسبت‌های خطیر به میدان آمده انقلاب را پیروز کردند فتنه‌های کور داخلی را خواباندند، دفاع مقدس و حرم را پیروز کرده و در خدمت مقام معظم رهبری هستند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: امروز این ملت همچنان محکم و با صلابت ایستادند باوجود مشکلات اقتصادی و دشمن سخت برخی خائنان داخلی دست و پنجه نرم می‌کنند که البته حقشان این نبود با سفره‌شان اینطور برخورد شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تاکید کرد: این ملت بزرگ در هر فرصتی حضور میدانی داشتند یک ملت آنگاه می‌تواند توفیقات و پیشرفت داشته باشد که منسب‌های موجود در مجموعه‌های حاکمیتی در اختیار انسان‌های شایسته و امانت‌دار قرار بگیرد تا مراقب امانت حساس اجرایی و قضایی باشند که اگر کار دست نااهلان سپرده شود نه تنها خدمتی ارائه نمی‌شود بلکه خیانت هم صورت می‌گیرد.

 

وی عنوان کرد: اکنون شاهد چند انتصاب هستیم امیدواریم که به دست اهلان سپرده شود، آقای پورخاقان نیز شایستگی خود را نشان دادند مردم ما مردم خوبی هستند قوای مسلح ما از شایستگان هستند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ادامه داد: اینکه نه حرمت قوای مسلح و نه اسرارش ضایع شود و اینکه اولویت با اصلاح افراد خطاکار یا اولویت با پیشگیری باشد و نه برخورد، را باید مدنظر خودتان داشته باشید.

 

وی گفت: همه ما مسلمانان هم باید به حفظ حق عموم و هم مجازات با نگاه اصلاحی را مدنظر قرار دهیم قوای مسلح پشتوانه نظام و زینت جامعه هستند و هر چه برایشان کار کنیم اینکه نیروها شایسته و صالح باشند به امنیت و شرافت و نام و آوازه کشورمان خدمت کردیم.

کد خبر 1132679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha