ملت ایران در ۹دی نقشه های دشمنان انقلاب را نقش برآب کردند

حجت الاسلام پورخاقان گفت: مردم ایران در روز ۹ دی بار دیگر به دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان ثابت کردند اگر کسی با اصل نظام و اسلام زاویه داشته باشد در کشور جایی ندارد و مردم تا پای جان در راه این نظام و انقلاب خواهند ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «احمدرضا پورخاقان شاهرضایی» امروز(۹دی) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه الزهرا (س) که امسال با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت مقارن شده، اظهار کرد: ۹ دی حقیقتا در تاریخ انقلاب ایام الله بود و برای همیشه تاریخ ثبت شد.

 

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور افزود: دشمنان انقلاب فتنه‌گرانه توانسته بودند تا حدی انشقاق را ایجاد کنند، مردم به فضل پروردگار بدون دعوت و برنامه‌ریزی به میدان آمدند و به دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان گفتند هر کسی با نظام و اسلام زاویه داشته باشد جایی در این کشور ندارد تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش برآب کردند که این حضور جای تقدیر دارد.

 

حجت الاسلام پورخاقان با بیان اینکه دشمن همیشه در کمین است، تصریح کرد: دشمن از در  بیرون رانده شوند از پنجره دیگر ورود پیدا می کنند، البته شهادت حاج قاسم سلیمانی خودش حماسه‌ای شد، آن‌وقتی که بی‌خردان در سایه‌سار دولت سابق توانسته بودند واقعه‌های تلخ و دردناکی همچون جریان بنزین راه بیاندازند، اما خون سردار موجب اتحاد و همدلی دیگری شد و همه آن تشییع جنازه ده‌ها میلیونی را مشاهده کردیم.

 

وی عنوان کرد: آنجا بود که همه نشان دادند تا چه اندازه دل در گرو سربازان ولایت دارند و می‌خواهند با ولی فقیه خودشان بمانند و ماندند و شکر خدا در خرداد ماه جاری با رای دادن به سیدی از سادات پیرو ولایت و در خط رهبر انقلاب این را به منصه ظهور رساندند.

 

حجت الاسلام پورخاقان با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه این مسئولیت سنگین را بر دوش این حقیر گذاشتند، و توفیق حضور در کنار مردم شریف مازندران را نداشتیم، گفت: بنده در هشتم دی ماه ۱۳۹۵ در دوران مرحوم آیت الله طبرسی اینجا معارفه شدم، پنج سال در خدمت مردم ولایی مازندران بودم.

 

وی اذعان کرد: این استان مردم شریفی دارد که شاید به‌خاطر کمبود تبلیغات مثبت نسبت به داشته‌های استان دیده نمی‌شود، این استان مردم مومن، متدین و مهمان‌نواز دارد، در مسئولیت جدیدم استان مازندران هم جزئی از سرزمین خدمت ماست و ما خادم این مردم و مردم در ۳۰ استان دیگر هستیم.

 

حجت الاسلام پورخاقان در پایان هدف از این دیدار برای عرض خداحافظی و هم استفاده از فرمایشات نماینده ولی فقیه عنوان کرد و گفت: از شما انتظار داریم این نگاه پدرانه را بر سر سازمان قضایی نیروی مسلح داشته باشید تا شاهد ارتقای کارکرد این سازمان باشیم.

کد خبر 1132684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha