جوانان ما می توانند در مسیر شهید سلیمانی حرکت کنند

حجت الاسلام حسینی کیا، گفت: ایران اسلامی ظرفیت این را دارد که با تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و همچنین الگوگیری از قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام جوانان ما در مسیر شهید سلیمانی حرکت کنند و انتهای آن مسیر شود .

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا  ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:سردار سلیمانی الگوی ارزشمند برای تمام ملت‌ها است و سلوک و رفتار این شهید می‌تواند مکتبی برای نسل امروز و جوانان ما باشد.

 

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامي بابیان اینکه دشمن در فضای مجازی تلاش می کند مانع نفوذ مکتب حاج قاسم در دل ها شود،افزود: اما یاد و نام حاج قاسم در دنیا افتخارآفرینی می کند و دشمنان حاج قاسم و حتی طرفداران رژیم گذشته با افتخار از این شهید یاد می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم یک قهرمان و الگوی به تمام معنا در شجاعت، مقاومت، فداکاری، اخلاص و تدبیر بودند که توانستند در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس تا زمان شهادت حضور فعال داشته باشند .

 

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: فردی که عزت را برای انقلاب و مسلمین می خواهد یا اطاعت از ولی مسلمین را قبول دارد، مرد میدان است و آنچه در مرام حاج قاسم بود انجام کار جهادی و میدانی در داخل بود و در بیرون هم محکم در برابر دشمنان ایستاد، از ظرفیت های مناطق مختلف بهره برد و به جوانان عراق، سوریه و یمن بها داد تا جایی که امروز دشمنان را به زانو درآوردند.

 

 

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامي اظهار کرد: امروز ما باید ادامه دهند راه حاج قاسم و همرزمانش باشیم و مکتب ایشان بیشتر از پیش  در جامعه ترویج دهیم.

 

 

 

کد خبر 1132732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha