بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران از پروژه های  منابع طبیعی

لطیف صادقی در بازدید از پروژه های منابع طبیعی شهرستان دهلران، گفت: خوشبختانه اقدامات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران در حوزه های مختلف قابل توجه و تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان ار ایلام،  معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران در جریان این بازدید، اظهار کرد: باتوجه به نبود فضاي سبز و تفرجگاه‌ها برای اوقات فراغت خانواده ها در  در شهرستان دهلران پارک جنگلی آبگرم ظرفیت بسیار خوبی است برای ايجاد مجموعه تفریحی و رفاهی که در این راستا باید برنامه ریزی شود.

 

« لطیف صادقی» افزود: ايجاد جاده سلامت،  ايجاد سکو و فضا سازی در این منطقه با برنامه ریزی کوتاه مدت، ميان مدت بلند در دستور کار قرار بگیرد.

 

وی  به پروژه های در دست اجرا منابع طبیعی در حوزه آبخیزداری اشاره کرد و گفت: اجرای سازه هاي آبخیزداری در تنگ تاپو و  لایه روبی بند سنگی ملاتی از جمله برنامه های است که باید در منطقه آبگرم دهلران اجرا شود.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران تصریح کرد: جنگل کاری های انجام شده  در بالا دست شهر دهلران  و منطقه آبگرم چشم انداز بسیار خوبی ايجاد خواهد کرد وباید جنگل کاری در این منطقه تداوم‌ داشته باشد.

کد خبر 1132755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha