نگاه شهید حاج قاسم سلیمانی جهادی بود

حیدری ، گفت: نگاه شهید قاسم سلیمانی جهادی بود، او خواستار امنیت جهانی برای جامعه بشریت بود.

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : شهید حاج قاسم سلیمانی ابرمرد تاریخ حاضر در میان تمام نظامی های دنیاست، این انسان واراسته تمام وجودش برای خدا و ایجاد امنیت خالص کرده بود آرزوی وی ایجاد امنیت و شهادت در راه خدا بود.

 

 نماینده مردم شهرستان‌های سرپل ذهاب ، گیلانغرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی افزود: با حضور میدانی این سردار بزرگ وابرمرد تاریخ ، همه اتوطئه ها  دشمنان نقش بر آب شد ، چون آمریکا در پشت ناامنی ها در عراق و سوریه بود نقش حاج قاسم سلیمانی در ایجاد امنیت برتابید تا اینکه در یک جریان ترور و حرکت سازمان یافته و منسجم باعث شدند که این سردار به شهادت برسد .

 

وی خاطر نشان کرد: یکی  از ویژگی‌های بارز سردار شهید سلیمانی، علاوه بر محبوبیت در داخل کشور، مورد اعتماد و باور مسلمانان جهان در کشورهای مختلف از جمله سوریه، فلسطین، لبنان، عراق، یمن و بحرین بود و قطعا نام وی در طول تاریخ بعنوان کسی که جانش برای ایجاد امنیت تقدیم کرد ، خواهد ماند .

 

حیدری بابیان اینکه خون حاج قاسم سلیمانی باعث رسوایی آمریکایی ها ، رژیم صهیونیستی وعظمت،اقتدار ،حقانیت ملت ایران اسلامی شد، تصریح کرد: در این راه ثابت شد که ایران اسلامی به دنبال ایجاد ثبات امنیت است و در این مسیر بهترین ها را تقدیم کرده و راس تمام آنها سردار حاج قاسم سلیمانی است.

 

 نماینده مردم شهرستان‌های سرپل ذهاب ، گیلانغرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: سردارشهید حاج قاسم  سلیمانی همیشه زنده است و نه برای نسل حاضر بلکه برای تاریخ و آیندگان الگوی اخلاق، شجاعت و ولایت‌مداری است.

کد خبر 1132756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha