مکتب سلیمانی جدا از انقلاب و اسلام نیست

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت: مکتب سلیمانی جدا از انقلاب و اسلام نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مجید درویشی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین همزمان با ایام الله دهه بصیرت در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: امروز 10 دی سالروز شهادت جوانان عزیز و بزرگوار این شهرستان است که به تاسی از شهدای 15خرداد سال 42 در برابر رژیم غاصب پهلوی ایستادگی کردند و جانفشانی کردند.

وی افزود: در این روز مردم شهرستان ورامین به فرمان امام جمعه محترم شهر آیت الله محمودی لبیک گفتند و بازهم نشان دادند که پای اسلام واهلبیت (ع) جان خودشان که باارزش ترین چیزشان است فدا کردند.

درویشی با اشاره به جانفشانی شهدای 10 دی ورامین در سال 57 عنوان کرد: شهید حسن کریمی، شهید محمد حسین شیرازی و شهید مسعود میرزایی جوانان شجاع و ماندگار این منطقه در ده دی سال 57 شدند و به نوعی این حادثه در این روز از مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی است و مردم ورامین نامشان در عرصه تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد و وجه پیشقدمی و الگو بودن این مردم شایسته همین مردم است.

وی با اشاره به دیگر حوادث رخ داده در دی ماه بیان داشت: 9 دی تمام غبارهای فتنه را که طی هشت ماه بوجود آمده بود را شست و این روز تجدید مردم با ولایت و رهبری بود و این روز بحق روز بصیرت است.

فرماندار ورامین ادامه داد: خط سرخ خون حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در جریان 9 دی مشهود است و ارادت مردم به ولایت مشهود است و در همین روز هم نام مردم ورامین با حرکت تحسین برانگیز کفن پوشی خود در پیاده روی به سمت بیت رهبری پیدا و هویدا است که ولایت پذیری مردم دشت ورامین در این حرکت نمایان است.

وی به 13 دی روز شهادت سردار دلها اشاره کرد و اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی رفتار ش و سیره اش و بیان اش به معنانی واقعی یک مکتب بود و نیاز امروز ما شناخت مکتب شهید سلیمانی است.

درویشی افزود: شناخت مکتب سلیمانی جدا از انقلاب و اسلام نیست، و جوان امروز باید پیرو این مکتب باشد.

فرماندار ورامین مکتب سلیمانی را رهرو مسئولین برای ارتقای کشور در حوزه های مختلف دانست و تصریح کرد: امروز نیاز ما مسئولین نیز شناخت همین مکتب است و حفظ این نظام با ویژگی های سردار سلیمانی مانند ولایت پذیری، مرد میدان عمل بودن، شناخت دشمن، وحدت آفرینی ملی، تفکر راهبردی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی است که می تواند برای همه راهگشا باشد.

وی در خصوص مسائل شهرستان ورامین نیز بیان داشت: سعی کرده ایم در مسائل مختلف که تاکنون با آن برخورد کرده ایم با حضور در میدان جهادی عمل کنیم و با احصا این مشکلات بسیاری از این مشکلات و معضلات را با همت و اراده مسئولین قابل حل خواهد بود.

درویشی راه حل بسیاری از مشکلات در شهرستان دانست و گفت: برنامه های ریزی های چهارسال و هشت ساله ای برای مسائل مختلف طراحی کرده ایم و بازدیدهای ما در این ایام از مناطق مختلف مانند روستاها و مناطق حاشیه ای نوید بخش روزهای خوب برای این مناطق است و بسیاری از نابسامانی های موجود در داخل شهرستان و با همت مسئولین ذیربط قابل رفع شدن است.

وی به مشکلات دامداران و تامین نهاده های دامی اشاره کرد و گفت: توانسته ایم با رایزنی های صورت گرفته اعتبارات خوبی دریافت کنیم و امیدواریم به زودی بتوانیم مشکلات این عزیزان را مرتفع نماییم.

فرماندار ورامین ادامه داد: مشکلات کم آبی اراضی کشاورزی با انتقال پسآب تهران و احداث تصفیه خانه با عنایت استاندار محترم تا اردیبهشت ماه سال آینده حل خواهد شد. ومشکلات ترافیکی منطقه نیز احصا گشته شده است و نقاط ترافیک خیز به زودی اصلاح خواهد شد و و اصلاح فیزیکی منطقه قلعه نو که ترافیک بسیار سنگینی در مسیر تهران دارد، در چند روز اینده آغاز خواهد شد.

کد خبر 1132759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha