پویش ختم صلوات به همت کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) گفت: پویش ختم صلوات همزمان با ایام فاطمیه، دهه بصیرت و سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به همت اعضای این کانون برگزار می شود.

«قوام صابری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش ختم صلوات همزمان با ایام فاطمیه، دهه بصیرت و سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) تصریح کرد: ثواب قرائت این ختم صلوات به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان جبهه مقاومت  سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش هدیه خواهد شد.

 

وی ادامه داد: این برنامه فرهنگی به همت فعالان این کانون و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید سادات بزگوشی برگزار می شود و از عموم نوجوانان و جوانان دعوت می شود تا مشارکت خوبی در این فعالیت معنوی داشته باشند.

 

صابری اظهار داشت: این برنامه معنوی برای شادی روح عزیزان از دست رفته ایام فاطمیه، دهه بصیرت و شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش برپا می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) افزود: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سرباز باوفای خط ولایت بود و ما نیز همچون ایشان باید پیرو ولایت فقیه باشیم و از حریم ولایت دفاع کنیم.

 

صابری خاطر نشان کرد: برنامه های فرهنگی متنوعی به همین مناسبت با همکاری پایگاه و کانون در مسجد سید الشهدا (ع) محله کاظم آباد برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1132768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha