هلال احمر آستارا به ۴۵ خانوار حادثه ديده امدادرسانی كرد

حیدرزاده گفت: نيروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا در پی وقوع تندباد اخير به ۴۵ خانوار حادثه ديده كمک كردند.

«بابک حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،  اظهارکرد: با شروع وزش باد اخیر در آستارا، عوامل امدادی جمعیت هلال این شهرستان به صورت آماده‌باش در آمدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه با وزش تندباد برخی از سقف منازل مسکونی این شهرستان دچار خسارت شد، افزود: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر آستارا بلافاصله نسبت به پشتیبانی و امدادرسانی به متاثرین وزش باد اقدام کردند.

 

وی با اشاره به اینکه نيروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا در پی وقوع تندباد اخير به ۴۵ خانوار حادثه ديده كمک كردند، تصریح‌کرد: در پی تندباد اخیر بین خانوارها که بیشتر در روستاهای آستارا بودند، اقلام غذایی و نایلون توزیع شد.

 

حیدرزاده با بیان‌اینکه اقلام غذایی و نایلون به منظور پوشش سقف‌ واحدهای مسکونی به ارزش ۲۰ میلیون تومان در بین خانوارهای آسیب‌دیده از تندباد توزیع شد، گفت: در امدادرسانی به حادثه دیدگان ناشی از تندباد یک تیم پنج نفره از امدادگران جمعیت هلال احمر آستارا مشارکت داشتند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: مردم برای گزارش حوادث می‌توانند به شبانه‌روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر 1132770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha