خروش مردم جهرم در هشتم دی ماه نشان از بصیرت آنها بود

حجت الاسلام ظهرابی گفت: مردم فهیم جهرم به برکت وجود علما مانند همیشه زودتر از همه و در هشتم دی ماه به میدان آمدند که نشان از بصیرت و دشمن شناسی آنها بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «علی اصغر ظهرابی»، امروز (جمعه ۱۰ دی) در بین الصلاتین نمازجمعه شهر جهرم با گرامی داشت روز «بصیرت» گفت: روز 9 دی روز تجدید بیعت امت به ولایت بود.
 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم افزود: مردم فهیم جهرم به برکت وجود علما این شهر مانند همیشه زودتر از همه و در هشتم دی ماه به میدان آمدند.

 

وی بیان کرد: زوایای فتنه 88 را ادعای تقلب نهاده بودند تا به وسیله آن جامعه را به آشوب بکشند.

 

ظهرابی خاطرنشان کرد: طبق اسناد منتشر شده فتنه 88 توسط بیگانگان، ضد انقلاب قدیم، ضد انقلاب جدید، خواص بی بصیرت و فرقه های نو ظهور بهائیت رخ داد.

 

وی عنوان کرد: خسارت هایی که به پیکره نظام وارد شد مالی و معنوی بود. کارشناسان می گویند جمهوری اسلامی ایران در جریان این فتنه 40 سال به عقب افتاد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم در پایان با اشاره به اینکه مردم باید بصیر باشند و جریان فتنه 88 را برای نسل های جوان تشریح کنند، اظهار کرد: در جریان فتنه از سوی آمریکا میلیون ها دلار هزینه شد و پنج هزار نفر برای این جریان آموزش دیده شدند.

 

کد خبر 1132777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha