۹ دی یادآور دفاع مردم از ارزش های انقلاب اسلامی است

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه ۹ دی یادآور حضور به موقع مردم برای خنثی کردن توطئه دشمنان در دفاع از ارزش های نظام اسلامی و ولایت فقیه بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، « حسینعلی شهریاری» در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد ابوذر غفاری زاهدان بیان داشت:  شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا بنیان نظام مستحکم بماند.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهدایی همچون سردار شهید میرحسینی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهیدان شوری زاده و کیخوایی، افتخار آفرینان میهن و مملکت هستند.

 

شهریاری با اشاره به اینکه اقتدار و اتحاد مردم ایران در سایه توطئه های شوم  دشمنان این نظام هیچگاه به خطر نمی افتد، گفت: ملت ایران به بصیرت کامل رسیده اند و دوست و دشمنان خودشان را می شناسند.

 

وی به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها خنثی کننده توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام بود بلکه حامی محرومان و مستضعفان در جای جای دنیا بود.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی به یوم الله 9 دی اشاره کرد و یادآور شد: حماسه 9 دی یادآور حضور به موقع مردم برای خنثی کردن توطئه دشمنان در دفاع از ارزش های نظام اسلامی و ولایت فقیه بود.

 

وی ادامه داد: جریان فتنه 88 فتنه بزرگی از سوی دشمنان این انقلاب، علیه ملت ایران بود که با درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و با بصیرت و آگاهی ملت ایران خنثی شد.

 

گفتنی است:  مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیران استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم با مداحی ذاکر اهل بیت و مرثیه سرایی  بمناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها شامگاه  پنج شنبه ۹ دی ماه در محل مسجد ابوذر غفاری برگزارشد .

کد خبر 1132778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha