پروژه ها، نیمه‌کاره رها نشوند

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به وجود برخی طرح‌های نیمه تمام در کشور گفت: طرح‌ها باید به انجام برسد و نباید به هیچ عنوان طرحی را نیمه‌کاره رها کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله علوی گرگانی در دیدار رئیس‌جمهور به مدیریت منابع آب در کشور اشاره کرد و گفت: آب در کشور ما به خوبی مدیریت نمی‌شود چرا که ما کمبود آب نداریم، اما مدیریت آب اشتباه است.

 

آیت الله علوی گرگانی افزود: اگر منابع آبی به درستی مدیریت شود هم مردم و هم کشاورزان متضرر نمی‌شوند.

 

این مرجع تقلید تصریح کرد: برخی کمبود‌ها و نواقص در کشور وجود دارد که باید تلاش کنید تا این مشکلات حل و رفع شود.

 

وی با اشاره به وجود برخی طرح‌های نیمه تمام در کشور گفت: طرح‌ها باید به انجام برسد و نباید به هیچ عنوان طرحی را نیمه‌کاره رها کرد.

 

این مرجع تقلید همچنین به اوضاع فرهنگی جامعه پرداخت و گفت: وضع فرهنگی جامعه نابسامان است و هر چه جلوتر می‌رویم این نابسامانی‌ها بیشتر می‌شود.

 

آیت الله علوی گرگانی به سفر‌های استانی رئیس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: سفر‌های استانی بسیار ارزشمند است چرا که باعث می‌شود مسئولان مشکلات را از نزدیک ببینند و لمس کنند.

 

وی حضور رئیس‌جمهور در میان مردم را مایه آرامش دانست و گفت: وقتی مسئولان برای دیدن مشکلات نزد مردم می‌آیند آرامش جامعه را در پی دارد و قطعا موفقیت را به همراه خواهد داشت.

 

رئیس جمهور نیز در این دیدار به عزم دولت برای مهار کرونا اشاره کرد و گفت: در ابتدای کار دولت سیزدهم روزانه حدود ۷۰۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت می‌کردند، اما با اقدامات صورت گرفته خصوصاً با جهش در در

واکسیناسیون همگانی این آمار تا حد بسیار زیادی کاهش داشته است.

 

آیت الله رئیسی گفت: مردم نباید نگران و دغدغه‌مند باشند چرا که دولت به دنبال گره‌گشایی از کار مردم است.

 

وی با اشاره به وجود برخی کمبود‌ها در کشور گفت: برخی عقب‌ماندگی‌هایی خصوصاً در حوزه اقتصادی کشور داریم که تنها با همکاری تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌ها و همچنین همراهی مردم رفع می‌شود.

 

رئیسی به حمله سایبری دشمنان به جایگاه‌های سوخت کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان فتنه عظیمی را برای کشور تدارک دیده بودند، اما اعتماد مردم به دولت مانع از این فتنه شد.

 

رئیس جمهور عدالت در جامعه را زمینه‌ساز ایجاد عدالت در جامعه دانست و گفت: باید با روحیه‌ای جهادی وارد میدان شد تا کار‌ها پیش برود و مردم ببینند در جامعه کار صورت می‌گیرد.

کد خبر 1132784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha