محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برپا می‌شود

طاهری گفت: محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران و برادران به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فردا شنبه ۱۱ دی ماه در مهدیه اردبیل برپا می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران و برادران به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فردا شنبه 11 دی ماه در مهدیه اردبیل برپا می شود.

 

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: «رضا قاسمیان» معاون سیاسی و امنیتی استاندرای اردبیل سخران ویژه این مراسم است و حاج «رضا محمدپور» و «محمد اسمعیلی» از قاریان ممتاز استان به قرائت قرآن کریم خواهند پرداخت.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: «امیر هادی بایرامی» حافظ روشندل کل قرآن کریم نیز در بخشی از این مراسم به تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم خواهد پرداخت.

 

طاهری یادآور شد: این برنامه معنوی روز شنبه 11 دی ماه از ساعت 18 تا 19:30 در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این برنامه به همت اتحادیه موسسات و تشکل های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان اردبیل با همکاری موسسه قرآنی آیه های نور و با مشارکت تبلیغات اسلامی استان، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اوقاف و امور خیریه استان، صدا و سیمای مرکز اردبیل، شهرداری اردبیل، قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه زهرا (س) استان و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: از عموم آحاد مردم برای حضور در این برنامه معنوی و قرآنی دعوت می شود تا با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور فعال داشته باشند.

کد خبر 1132801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha