رشادت و شجاعت سردار سلیمانی در بین نسل جوان تبیین شود

حجت‌الاسلام منصوری با اشاره به رشادت و دلاور مردی‌های سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی در طول عمر با برکت خود شجاعانه در مقابل ظالمان ایستادگی کرد و در این راه هم به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه آببر در خطبه‌های امروز نماز جمعه آب‌بر با اشاره به فرا رسیدن 13 دی ماه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: هر چه از شهادت حاج قاسم دور می‌شویم خدمات وی برای ایران اسلامی و مردم بیشتر آشکار می‌شود.

 

حجت الاسلام مهدی منصوری با اشاره به رشادت و دلاورمردی‌های سردار سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی در طول عمر با برکت خود شجاعانه در مقابل ظالمان ایستادگی کرد و در این راه هم به شهادت رسید.

 

منصوری با بیان اینکه خون حاج قاسم و ابومهندی مهدی باعث شده تا مردم عراق درک کنند که حضور امریکا در عراق جز ناامنی و جنگ چیزی برای آنها نخواهد داشت، تصریح کرد: امروز خواسته مجلس، دولت و همه مردم عراق خروج اشغالگران از این کشور است.

 

امام جمعه آب‌بر با اشاره به شهادت «حسن آیرلو» سفیر ایران در یمن گفت: این شهید بزرگوار از سرداران دوران دفاع مقدس بود و اثرات جنگ سال‌ها او را آزار داد و پس از سال‌ها تحمل رنج و درد جانبازی به شهادت رسید.

 

وی در ادامه خواستار شبانه روزی شدن درمانگاه بخش گیلوان برای خدمت رسانی به مردم این منطقه شد و از فرماندار، بخشدار و مسؤولین خواست نسبت به رفع دغدغه مردم همت گمارند.

 

امام جمعه آب بر همچنین خواستار حل مشکل گازرسانی به روستاهای این شهرستان شد و از فرماندار خواست میز خدمت را در حاشیه نماز جمعه برای رسیدگی به مشکلات مردم راه‌اندازی کند.

 

کد خبر 1132806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha